در پی حمله به کنسولگری ایران؛

استان خراسان رضوی
بیانیه بسیج اساتید خراسان رضوی:

در پی حمله به کنسولگری ایران؛

هرچند غم از دست دادن این عزیزان برایمان سخت و جانکاه است اما این نشان از مستأصل شدن دشمنان در مواجه با اقتدار نظام و انقلاب و جبهه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه است و ان شاءالله شاهد محو کامل این رژیم منحوس از کره زمین و نابودی شیطان مستکبر یعنی آمریکای جنایت کار خواهیم بود.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا.

  میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او به شهادن رسیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت چند تن از سرداران سپاه پاسداران در حمله ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، قلب‌های مومنین را در این ایام سوگواری شهادت مولایمان امیرالمومنین علی علیه السلام، داغدار کرد. 

این جنایت رژیم منحوس صهیونیستی عبور از همه تعهدات و کنوانسیون های بین المللی بود.  سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خراسان رضوی ضمن محکومیت این جنایت  اعلام میدارد که ان شاءالله با تدبیر هوشمندانه نظام و با تصمیمی قاطع در زمان و مکان مناسب پاسخی دندان شکن به این رژیم غاصب داده خواهد شد. 

شهادت سرداران سپاه شهیدان زاهدی و حاجی رحیمی و چندتن از همراهان ایشان را به محضر مبارک امام عصر عجل الله فرجه الشریف و مقام عظمای ولایت امام خامنه ای و تمامی مردان و زنان ایران زمین تبریک و تسلیت عرض میکنیم. 

هرچند غم از دست دادن این عزیزان برایمان سخت و جانکاه است اما این نشان از مستأصل شدن دشمنان در مواجه با اقتدار نظام و انقلاب و جبهه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه است و ان شاءالله شاهد محو کامل این رژیم منحوس از کره زمین و نابودی  شیطان مستکبر یعنی آمریکای جنایت کار خواهیم بود.

یاد و خاطره تمام شهیدان راه اسلام و امام شهدا را گرامی می داریم و بر روح پرفتوح ایشان درود می فرستیم و تا پای جان در حفظ و حراست این نظام و انقلاب که به فرموده سردار دلها، جمهوری اسلامی حرم و ایران قرارگاه حسین بن علی است  از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وَمَن يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذينَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ.

و کسانی که ولایت خدا و پیامبر او و افراد باایمان را بپذیرند، پیروزند؛ (زیرا) حزب و جمعیّت خدا پیروز است.

 

سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خراسان رضوی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.