محکومیت جنایات هولناک و ددمنشانه رژیم غاصب در مورد بیمارستان الشفا

استان خراسان رضوی
سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی طی بیانیه ای اعلام کرد:

محکومیت جنایات هولناک و ددمنشانه رژیم غاصب در مورد بیمارستان الشفا

سازمان بسیج استادان استان خراسان رضوی
ضمن محکومیت جنایتهای رژیم کودک کش صهیونیست و اعلام انزجار از برخی دولتمردان
کشورهای منطقه به خاطر حمایت از این رژیم سفاک، از مجامع بین‌الملل خواستار توقف سریع این جنایت‌ها و محاکمه سران رژیم صهیونسیتی است. از قوه قضاییه می خواهیم با فعال‌تر کردن بخش حقوق بین الملل این قوه پیگیر این مسئله مهم جهان اسلام باشد و کنش‌گری فعالانه تری نسبت به این موضوع داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید خراسان رضوی در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جنایات  دردناک و بی سابقه رژیم سفاک و خون آشام رژیم صهیونسیتی در غزه مظلوم چنان به حد خود رسیده  که بایستی به خاطر این جنایتهای اسف بار خون گریست! اما تاسف بارتر و دردمندتر بی تفاوتی سران عرب و حمایت برخی از دولتمردان کشورهای منطقه از این رژیم سفاک است!
شهادت بیش از سی هزار مرد و زن و کودک بی گناه، گرسنگی و تشنگی، عدم ملزومات اولیه زندگی و در عین حال وحشی گری حیوان صفتهای صهیونیست و جنایت اخیرشان در بیمارستان شفا در تعرض به زنان بی دفاع و مظلوم غزه، دروغ آشکار حقوق بشر آمریکایی و غربی را بیش از پیش نمایان ساخته است.
اما در مقابل مقاومت و ایستادگی مردم پرصلابت غزه آن هم در ماه مبارک رمضان نمایشی از مروت و انسانیت و مسلمانی حقیقی را به جهانیان عرضه کرده  و حقانیت اسلام ناب و جبهه مقاومت  برای آزادمردان در اقصی نقاط جهان آشکار شده است.
سازمان بسیج استادان استان خراسان رضوی
ضمن محکومیت جنایتهای رژیم کودک کش صهیونیست و اعلام انزجار از برخی  دولتمردان
کشورهای منطقه به خاطر حمایت از این رژیم سفاک، از مجامع بین‌الملل خواستار توقف سریع این جنایت‌ها و محاکمه سران رژیم صهیونسیتی است.  از قوه قضاییه می خواهیم با فعال‌تر کردن بخش حقوق بین الملل این قوه پیگیر این مسئله مهم جهان اسلام باشد و کنش‌گری فعالانه تری نسبت به این موضوع داشته باشد.
در آخر اعلام میکنیم که آنچه که در صحنه جهانی در حال وقوع است اگر چه تلخ و دردناک است اما نشان از دست پا زدن نظام سیاه استکبار در لجن زار بدتر از حیوان صفتی و البته نابودی آن از صفحه روزگار است.  
صدای غزه مظلوم چنان جهان را بیدار کرده است که سرباز بیدار وجدان آمریکایی به خاطر این جنایتها خودسوزی میکند! دانشجویان و برخی اساتید غربی و آمریکایی اعلام انزجار از این جنایت‌ها میکنند حقانیت اسلام روشنتر و گرایش به آن روز به روز بیشتر میگردد و این نویدی است که ان شاءالله جهان برای پذیرای آخرین منجی عالم بشریت روز به روز آماده تر و مهیا تر میشود.
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خراسان رضوی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.