در خصوص شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند ۱۴۰۲

استان خراسان رضوی
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی:

در خصوص شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند ۱۴۰۲

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ضمن دعوت از همه اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه از همه آحاد مردم شریف ایران نیز برای شرکت در انتخابات یازدهم اسفند ماه، دعوت می نماید.
ما اساتید بسیجی تاکید می کنیم که بدون شک حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه کاندیداها که هر یک نماینده تفکر و باورهای بخشی از جامعه می باشند توسط مردم و بویژه دانشگاهیان در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تأثیر بسزایی در اقتدار میهن اسلامی و پیشرفت کشور خواهد داشت

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید خراسان رضوی بی شک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات متعدد در طول عمر بابرکت 45 ساله ی خود، جلوه بی‌نظیری از دموکراسی را در قالب مردم ‌سالاری دینی در معرض دید جهانیان گذاشته است. مردم آزاده و سربلند ایران همواره با حضور گسترده و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گران سنگ انقلاب اسلامی به اثبات رسانده و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، این مردم بار دیگر در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روزجمعه ۱۱ اسفند ماه  ۱۴۰۲ در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ضمن دعوت از همه  اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه از همه آحاد مردم شریف ایران نیز برای شرکت در انتخابات  یازدهم اسفند ماه، دعوت می نماید.
ما اساتید بسیجی تاکید می کنیم که بدون شک حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه کاندیداها که هر یک نماینده تفکر و باورهای بخشی از جامعه می باشند توسط مردم و بویژه دانشگاهیان در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تأثیر بسزایی در اقتدار میهن اسلامی و پیشرفت کشور خواهد داشت.
در پایان مجددا ً ضمن دعوت از دانشگاهیان محترم برای مشارکت گسترده در پای صندوق های رأی، امید آن داریم منتخبان ملت با همدلی و همراهی همدیگر در راستای توسعه اجتماعی و سیاسی و اقتصادی  کشور گام های موثری بردارند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.