با صدور بیانیه ای ملت شریف ایران را به حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دعوت کردند

استان خراسان رضوی
دانشجویان ،اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی:

با صدور بیانیه ای ملت شریف ایران را به حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دعوت کردند

ما دانشجویان،اساتید ،وکارکنان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی نیز همراه شما مردم همیشه در صحنه به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و در راستای دفاع از دستاوردهای انقلاب و تداوم راه امام و شهدا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت نموده و بار دیگر توطئه دشمنان اسلام را با این حضور خویش خنثی خواهیم نمود.
وعده ما روز ۱۱اسفند پای صندوقهای رای


به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید خراسان رضوی  دانشجویان ،اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در این بیانیه مردم شریف ایران اسلامی را به حضور در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت نمودند.
در پی صدور این پیام دکتر تقی پور مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان از صدور این پیام تشکر کرد. ایشان با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که« دانشجو موتور حرکت جامعه است» اظهار امیدواری کرد که با حضور گسترده مردم شریف ایران اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند همچون گذشته موجبات آبرو کشور و اعتلای ایران اسلامی باشد.
متن کامل این پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ ٱلمُؤمِنِينَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَّن قَضَى نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِيلا

مقام معظم رهبری(مدظله العالی):
مسئله‌ی انتخابات بسیار مهم است. بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‏کنند؛ 
راه حل مشکلات انتخابات است ، برای رفع آن بایستی در انتخابات شرکت کرد.

ملت سلحشور ایران اسلامی ؛
درود و سلام خدا بر شما که  همواره با حضور چشمگیر و یکپارچه خود در صحنه های مختلف انقلاب حماسه ها آفریدید  و بر تارک تاریخ ایران سرفراز ، همواره قهرمانانه درخشیدید؛  آفرین بر این غیرت و بصیرت.
بی شک اینک نیز که در آستانه آزمایشی دیگر در  انتخابات  دوازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته اید ، اوج غیرت و بصیرت   خود را به رخ جهانیان خواهید کشید.
ملت شریف ایران؛ شما به خوبی می دانید همگی  باید بکوشیم وکلایی را به مجلس بفرستیم که در اندیشه‌ گسترش اسلام عزیز، احیای ارزشها و احکام الهی ، ترویج افکار ناب امام راحل ‌(ره) ،خدمت خالصانه به مردم و حل مشکلات و تحقق مطالبات آنان باشند وتلاش برای عزت و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه‌ کار خویش قرار دهند و این مهم جز در سایه یک انتخاب صحیح و آگاهانه  محقق نخواهد شد و دشمنان این سرزمین می کوشند تا به هر نحو ممکن ما را از حضور در عرصه انتخابات و تشکیل یک مجلس قوی بازدارند  از این رو شایسته  است  با درک صحیح شرایط موجود، همگی در کنار هم و با نیت الهی و  انجام عمل صالح  در انتخابات پیش رو شرکت کنیم.
ما دانشجویان،اساتید ،وکارکنان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی  نیز همراه شما مردم همیشه در صحنه  به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و  در راستای دفاع از دستاوردهای انقلاب  و تداوم راه امام و شهدا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و  مجلس شورای اسلامی شرکت نموده و بار دیگر توطئه دشمنان اسلام را با این حضور خویش خنثی خواهیم نمود.
وعده ما روز ۱۱اسفند پای صندوقهای رای

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.