به مناسبت آغاز دهه فجر 1402

استان خراسان رضوی
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای خراسان رضوی:

به مناسبت آغاز دهه فجر 1402

بسیج اساتیددانشگاه فنی وحرفه ای خراسان رضوی همراه با همه آحاد جامعه، با تبعیت از فرمایشات رهبر فرزانه‎ی انقلاب، بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان خواهد ایستاد و دشمنان قسم‎خورده را بیش از پیش ناامید خواهد کرد ان‎شاءالله.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید خراسان رضوی کانون بسیج اساتیددانشگاه فنی وحرفه ای خراسان رضوی به مناسبت آغاز دهه فجر 1402 بیانیه ای منتشر کرد که متن آن به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم؛ سوره محمّد(ص) آیه ۷
(( ای کسانی که ایمان آورده‌اید؛ اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام هایتان را استوار می‌دارد.))
      روزهای دهه‌ی فجر، فرصت خوبی است كه فرزانگان ما، آگاهان ما، جوانان ما، آحاد ملت ما به ارزیابیِ كاری كه در این سال ها كرده‌اند، بپردازند. ((امام خامنه ای، 19/11/1391))
      دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضت مبتنیِ بر تعالیم نبوی(ص) و علوی است که توانست حکومت مردم‎سالار دینی را در این آب و خاک، مستقر سازد.
     ملت بزرگ ایران با وحدت و ولایت‌مداری و امید به آینده، قلّه‌های رفیع سرافرازی را درنوردیده و توانست تمامی شیطنت ها و توطئه های نظام استکباری به ویژه تحریم های ظالمانه را خنثی کند که اخیراً وزارت خارجه امریکا به بی اثر بودن تحریم ها علیه ملت بزرگ ایران به صراحت اذعان نمود.
      مردم ایران مبارزه بااستکبار را از امامی به یادگار دارند که از هیچ چیز جزخدا واهمه نداشت که این اتکال به قدرت لایزال الهی، فرهنگ شهادت طلبی را بدنبال دارد که دشمنان از درک آن عاجزند.
     امروز الحمدلله، انقلاب اسلامی بعد از 45 سال دیگر آن نهال نورسته نیست و به درختی تنومند تبدیل شده‎ و در مسیر رو به جلو، بطور طبیعی، رویش‎ها و ریزش‎هایی  را تجربه کرده‎است رویش‎هایی در بین جوانان و نوجوانان نه تنها در ایران که در بین امت اسلامی در سراسر دنیا بویژه آفریقا، آمریکای لاتین، اروپا و حتی آمریکا. امروز، این انقلاب با عنایات ویژه‎ی حضرت ولی عصر(عج)، عمل به وصایای امام راحل (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی به تمامی دنیا صادر شده، مأمن و ملجأ مستضعفان شده و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک به ظهور حضرت حجت(عج) منتهی خواهد شد.
      این دهه مبارک، فرصت مغتنمی است تا بار دیگر دستاوردهای با عظمت انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف معنوی در سرفصل هایی همچون بیداری اسلامی و تشکیل جبهه‎ی مقتدر مقاومت بر علیه دشمنان بشریت، احیای معنویت و دین گرایی، اعتماد به‎نفس و خودباوری جوانان، گسترش فرهنگ قرآنی، نماز و دعا، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و نیز عرصه‎های تولید علم، همچون صنعت هسته ای، پزشکی، فناوری زیستی، فناوری نانو، لیزر، تلسکوپ، صنعت فضایی بویژه پرتاب ماهواره و موجود زنده به فضا، صنعت موشکی، پهپاد و ........، را به رخ جهانیان کشانده و نشان دهیم که «ما می توانیم» با قرائت مردان دیار پارس، چه عظمتی دارد. همچنین عهد ببندیم که در راه اعتلای ایران عزیز، از هیچ کوششی فروگذار نکرده و در عرصه‎های مهمی چون انتخابات اسفندماه، بار دیگر مردم‎سالاری دینی را معنایی دوباره بخشیم. انتخاباتی که شکوه و عظمت آن، بصیرت، دشمن‎شناسی و دشمن ستیزی‎مان را فریاد خواهد کرد ان‎شاءالله.

    بسیج اساتیددانشگاه فنی وحرفه ای خراسان رضوی  همراه با همه آحاد جامعه، با تبعیت از فرمایشات رهبر فرزانه‎ی انقلاب، بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان خواهد ایستاد و دشمنان قسم‎خورده را بیش از پیش ناامید خواهد کرد ان‎شاءالله.

بهمن ماه 1402                                                             کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی حرفه ای- خراسان رضوی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.