در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

استان خراسان رضوی
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی خراسان رضوی:

در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

کانون بسیج اساتید دانشگاهها و موسسات عالی غیر انتفاعی خراسان رضوی ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی که مغایر با تمام اصول انسانی و قوانین حقوق بشری است، شهادت هموطنان عزیز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی و جامعه دانشگاهیان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای خانواده های معظم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید و خواستار برخورد قاطع و محکم با عوامل این حادثه تروریستی است.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ(آل عمران، ۱۶۹)

دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.
دست پلید کوردلان از آستین ذلت بیرون آمد و این بار در چهارمین سالگرد شهادت اسطوره و اسوه ایثار و مقاومت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با خباثت هر چه تمام تعدادی از هموطنان مسلمان را اعم از زن و مرد،کودک و جوان را به خاک و خون کشید.

بدخواهان و دشمنان این ملت ازسر عجز و درماندگی و با هدف دلسرد کردن مردم از آرمان های انقلاب و شهدا دست به این جنایت فجیع زدند تا بار دیگر به جهانیان و مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند و نخواهند بود.

کانون بسیج اساتید دانشگاهها و موسسات عالی غیر انتفاعی خراسان رضوی ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی که مغایر با تمام اصول انسانی و قوانین حقوق بشری است، شهادت  هموطنان عزیز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری  مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی و جامعه دانشگاهیان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای خانواده های معظم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید و خواستار برخورد قاطع و محکم با عوامل این حادثه تروریستی  است.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.