در محکومیت حمله تروریستی به زائران گلزار شهدای کرمان

استان خراسان رضوی
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی

در محکومیت حمله تروریستی به زائران گلزار شهدای کرمان

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی انفجار بزدلانه در شهر کرمان ایران و هدف قرار دادن گروهی از شهروندان ایرانی در اطراف آرامگاه فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی رحمه الله را به شدت محکوم می‌کند و خواستار برخورد قاطع و محکم با عوامل این حادثه تروریستی است.

     انا لله و انا الیه راجعون
 بی شک انفجارهای کرمان در امتداد تلاش‌ها برای شکست ایران و از میان برداشتن نقش‌آفرینی  کشورمان در مواجهه با استکبار و حمایتش از امت اسلامی و مقاومت است؛ ما مطمئنیم که جمهوری اسلامی قوی‌تر از تمامی توطئه‌ها است و تمامی تلاش‌های آمریکا و اسرائیل برای بی ثباتی و ناامن‌سازی این کشور ان‌ شاء‌الله با شکست مواجه خواهد شد».

 بر اثر دو انفجار تروریستی بعدازظهر امروز در مجاورت بارگاه سردار شهید قاسم سلیمانی در مسیر زائران این شهید، تا این لحظه بیش از یکصد نفر از زائران به شهادت رسیده و دهها  تن دیگر  مجروح شده‌اند ،بدون شک رد پای دشمن صهیونیستی که مورد حمایت سردمدار شرارت آمریکا است، در این جنایت دیده می‌شود‌.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی  انفجار بزدلانه در شهر کرمان ایران و هدف قرار دادن گروهی از شهروندان ایرانی در اطراف آرامگاه فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی رحمه الله را  به شدت محکوم می‌کند و خواستار برخورد قاطع و محکم با عوامل این حادثه تروریستی  است.
 شهادت هم وطنان عزیزمان، زائران عاشق مکتب‌ سردار شهید قاسم سلیمانی را به ملت عزیز ایران و  مقام معظم رهبری  تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای شهدا رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسألت داریم.
 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.