برگزاری نشست تبیینی و پرسش و پاسخ اساتید دانشگاه‌های تربت جام

استان خراسان رضوی
با حضور مهندس جمشیدی فرماندار شهرستان تربت‌جام:

برگزاری نشست تبیینی و پرسش و پاسخ اساتید دانشگاه‌های تربت جام

فرماندار تربت جام بیان کرد مهمترین مسئله اکنون حفظ نظام جمهوری اسلامی است و لذا در هر نقطه‌ای باشیم‌ باید آنجا را مرکز عالم‌ بدانیم واینکه افزايش امید به آینده در مردم رقم بخورد و اميدواریم تمام مشکلات مردم در منطقه حل و فصل شود.

در ادامه نشست‌های تبیینی که به همت کانون بسیج اساتید شهرستان تربت جام برگزار می‌گردد، روز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱، با حضور مهندس جمشیدی فرماندار  شهرستان تربت‌جام، دومین نشست تبیینی در محل مجتمع آموزش عالی تربت‌جام برگزار گردید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی در این نشست، دکتر قاسمی بزدی، رییس مجتمع عالی گناباد ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از کانون بسیج اساتید شهرستان و همکاران ذی‌ربط جهت برگزاری این سلسله جلسات، روز دانشجو را گرامی داشت و بیان نمود که با ایجاد روحیه تفکر و تعقل به سمتی پیش رویم که بتوانیم در مخاطب تأثیر مثبت، القا شود.

ااا

سپس  مهندس جمشیدی به بیان توضیحاتی در خصوص دستاوردهای دولت پرداخت.

فرماندار شهرستان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دانشجو در ۱۶ آذر بیان داشت و بیان داشت علی‌رغم اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بیش از ده سال است که در نامگذاری‌ها به مسئله اقتصاد تاکید دارند، اما این‌ موضوع در ساختار اجرایی کشور شکل نگرفت و تمام اقتصاد کشور به صادرات نفت‌ خام گره خورد و هرجا با تحریم نفتی مواجه‌ بوديم کشور با مشکلات عدیده‌ای نیز مواجه‌ شد.

ئئ

ايشان بیان کرد ما در کشور با ۴ تحریم اصلی مواجه‌ بودیم، تحریم حمل و نقل و ترانزیت محصولات، تحریم صنعت هوایی، بانکی و تحریم‌های نفتی. با نگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تلاش دولت سيزدهم این تحریم‌های حداکثری شکست خورده و اتفاقات خوبی شکل گرفت.

مهندس جمشیدی، در ادامه بیان کرد جمهوری اسلامی افتخارات زیادی کسب کرده، از جمله رشد و پیشرفت جامعه علمی کشور و اینکه در اوایل انقلاب ما ۳۵۰.۰۰۰ دانشجو داشتیم در حالی که امروز ۴ میلیون دانشجو داریم،  ونزدیک به دو قرن توجه به پیشرفت علمی در دوره‌های قاجار و پهلوی نبود و اتفاقاتی که در طول این ۴۳ سال افتاده از افتخارات نظام است، در حالی که دشمنان تلاش دارند ناکارآمدی نظام را به رخ بکشند.

 در ادامه فرماندار بیان کرد مهمترین مسئله اکنون حفظ نظام جمهوری اسلامی است و لذا در هر نقطه‌ای باشیم‌ باید آنجا را مرکز عالم‌ بدانیم واینکه افزايش امید به آینده در مردم رقم بخورد و اميدواریم  تمام مشکلات مردم در منطقه حل و فصل شود.

 

🔳دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.