در خصوص حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی،شاه چراغ

استان خراسان رضوی
بیانیه کانون بسیج اساتید سبزوار:

در خصوص حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی،شاه چراغ

با این حادثه تروریستی بر همگان ثابت شد اتحاد شوم اروپا و آمریکا و عربستان(حامی اصلی داعش)، ایران و ایرانیان را هدف قرارداده است و اشک ها تمساح ایشان در شبکه های فارسی زبان در حمایت از زنان و ... فقط زمینه سازی برای اجرای نقشه های پلید انها در راستای از بین بردن اقتدار و امنیت کشور و جلوگیری از روند پیشرفت و توسعه بی سابقه ایران عزیز می باشد تا در نهایت زمینه تجزیه این مرز و بوم را فراهم آورند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی د رمتن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای اهل ایمان! از غیر خودتان برای خود محرم راز نگیرید؛ آنان از هیچ توطئه و فسادی درباره شما کوتاهی نمی کنند؛ شدت گرفتاری و رنج و زیان شما را دوست دارند؛ تحقیقاً دشمنی [با اسلام و مسلمانان] از لابلای سخنانشان پدیدار است و آنچه سینه هایشان [از کینه و نفرت] پنهان می دارد بزرگ تر است. ما نشانه ها [یِ دشمنی و کینه آنان] را اگر می اندیشید برای شما روشن ساختیم. (۱۱۸ سوره آل عمران)

 

یکبار دیگر  سربازان چیره خوار و پلید یزیدیان زمان با حادثه تروریستی حرم شاه چراغ (ع) دست به جنایتی هولناک زدند که دل هر ایرانی و انسان آزاده ای را بدرد آورد. لیکن سوال بزرگی که به ذهن هر متفکری متبادر می شود رابطه ی شرایط اخیر کشور و زمان وقوع این جنایت است.

آنچه مسلم است امروز دشمنان قسم خورده مردم ایران با تجهیز و تامین امپراطوری رسانه ای وابسته، تمام تلاش خود را برای تضعیف و تجزیه ایران بکار بسته اند و در این مسیر از  هر فساد،تباهی، دروغ و جنایتی استفاده کرده اند. لذا این رسانه ها با تمرکز تبلیغاتی و تشویق بر آشوب و اغتشاش در سطح کشور و در چهلمین روز درگذشت خانم امینی، بستر لازم را برای اجرای پروژه عملیات تروریستی شیراز  فراهم نمودند تا تروریستها از توجه نیروهای انتظامی و امنیتی به حوزه آشوب و اغتشاش ها و حفظ جان و امنیت شهروندان در داخل شهرها، استفاده نموده و نقشه شوم و پلید خود را عملیاتی نمایند.

با این حادثه تروریستی  بر همگان ثابت شد  اتحاد شوم  اروپا و آمریکا و عربستان(حامی اصلی داعش)، ایران و ایرانیان را هدف قرارداده است و اشک ها تمساح ایشان در شبکه های فارسی زبان در حمایت از زنان و ... فقط زمینه سازی برای اجرای نقشه های پلید انها در راستای از بین بردن اقتدار و امنیت کشور و جلوگیری از روند پیشرفت و توسعه بی سابقه ایران عزیز می باشد تا در نهایت زمینه تجزیه این مرز و بوم را فراهم آورند.

بسیج اساتید دانشگاه های سبزوار ضمن محکومیت جدی حادثه و جنایت تروریستی حرم حضرت شاه چراغ شیراز و عرض تسلیت به محضر امام زمان (عج)، مردم عزیز ایران بالاخص بازماندگان این حادثه موارد ذیل را مورد تاکید قرار میدهد:

یک. از همه اساتید و دانشجویان آزاده و آگاه می خواهد ضمن تقویت انسجام و همبستگی خود زمینه آگاهی و بصیرت بخشی به عموم مردم و جامعه دانشگاهی را فراهم نموده و با تبیین دقیق اتفاقات اخیر، نقشه های دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی را خنثی نمایند.

دو.  از همه دستگاه امنیتی، نظامی و قضایی می خواهد با پیگیری جدی و شناسایی و تشریح اهداف تروریست ها و ارتباطات داخلی و خارجی ایشان، زمینه پیشگیری از اینگونه اتفاقات را فراهم آوردند.

سه. دستگاه های مربوطه با افراد، اشخاص و جریاناتی که با اقدامات خرابکارانه خود زمینه ساز ناامنی ها، خسارت به اموال عمومی و امنیت ذهنی مردم شده اند برخورد جدی نمایند.

 

والسلام علی عباد الله الصالحین

کانون بسیج اساتید دانشگاه های سبزوار

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.