برگزاری همایش تخصصی مشاوره رایگان انتخاب رشته تحصیلی کنکور 1401

استان خراسان رضوی
در دانشگاه فردوسی و مساجد منتخب مشهد:

برگزاری همایش تخصصی مشاوره رایگان انتخاب رشته تحصیلی کنکور 1401

در این طرح از روز چهارشنبه 19 مرداد به مدت چهار روز، گروهی از استادان بسیجی، در مساجد شهر مشهد و شهرستانها(تربت حیدریه،قوچان، سبزوار، نیشابور، گناباد و تربت جام، کاشمر ) بصورت رایگان به دانش آموزان برای انتخاب رشته مشاوره و راهنمایی ارائه می دهند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی گردهمایی تخصصی انتخاب رشته ویژه داوطلبان ورود به دانشگاه ها با حضور170 نفر از داوطلبان و خانواده های ایشان روز  سه شنبه 18مرداد  از ساعت 16 تا 20 در مسجد حضرت زهرا(س)  دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید.

ب

در این همایش که با حضور اساتید برجسته انتخاب رشته استان برگزار شد دکتر محمود رضایی رکن آبادی استاد فیزیک دانشگاه فردوسی، آقای تقی اسداللهی نماینده اسبق سازمان سنجش در استان ، دکتر جابر نوبخت مسوول اندیشکده کارآفرینی بسیج اساتید استان ، دکتر مهدی جباری مدیر اجرایی طرح و دکتر حسن قوامی مدیرامور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بیان مهمترین شیوه ها و ملاحظات انتخاب رشته پرداختند .

ییی

سپس به سوالات شرکت کنندگان در همایش پاسخ دادند.این برنامه در تداوم جلسات میزهای مشاوره در مساجد منتخب استان که به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان برنامه ریزی شده است برگزار گردید.

ففف

 در این طرح   از روز چهارشنبه 19 مرداد به مدت چهار روز، گروهی از استادان  بسیجی،  در مساجد شهر مشهد و شهرستانها(تربت حیدریه،قوچان، سبزوار، نیشابور، گناباد و تربت جام، کاشمر ) بصورت رایگان به دانش آموزان برای انتخاب رشته مشاوره و راهنمایی ارائه می دهند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.