جلسه شورای کانونهای بسیج اساتید خراسان رضوی روز پنجشنبه 25 آذر 1400برگزار گردید

استان خراسان رضوی
در کانون بسیج اساتید سبزوار:

جلسه شورای کانونهای بسیج اساتید خراسان رضوی روز پنجشنبه 25 آذر 1400برگزار گردید

در این جلسه به اهمیت وضرورت جهاد تبیین و استفاده از مناسبت های پیش رو و سخنرانی در مساجد در قالب طرح استاد - مسجد و برگزاری وبینارهای موضوعی اشاره و تاکید شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی این جلسه که به میزبانی کانون سبزوار با حضور دکتر  زنگنه اسدی رییس دانشگاه و اعضای شورای کانون سبزوار و نیز مسوولین و اعضای شورای سازمان  بسیج اساتید استان و فرماندار شهرستان برگزار شد.

ابتدا دکتر زنگنه اسدی گزارشی از عملکرد کانون سبزوار و فعالیتهای کانون از جمله ارتباط با مساجد شهرستانها و برگزاری برنامه مشاوره انتخاب رشته ارائه نمود.

سپس دکتر رضایی کرمانی به اهمیت وضرورت جهاد تبیین و استفاده از مناسبت های پیش رو  و سخنرانی در مساجد در قالب طرح استاد - مسجد و برگزاری وبینارهای موضوعی اشاره و تاکید نمود.

للل

و در ادامه دکتر عابدی سرآسیا معاون فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید استان به تشکیل و راه اندازی جبهه علمی فرهنگی در کانون های مشهد و شهرستان ها تاکید نمود.

و در پایان مهندس علیرضا صبوری جانشین بسیج اساتید استان نسبت به ارسال گزارشات عملکرد سه ماه و تکمیل فرمهای 6گانه و نیز هم افزایی بسیج اقشار مستقر در دانشگاهها تاکید نمود.

ققق

در حاشیه این جلسه نیز بازدید از موزه آثار تاریخی شهرستان مستقر در دانشگاه حکیم سبزواری صورت پذیرفت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.