جلسه شورای کانون های بسیج اساتید استان پنجشنبه 26مرداد برگزارشد.

استان خراسان رضوی
با حضور دکتر میرزائی معاون فناوری و نوآوری بسیج اساتید استان:

جلسه شورای کانون های بسیج اساتید استان پنجشنبه 26مرداد برگزارشد.

توافق نامه یی توسط پارک علم و فناوری خراسان و بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان بسته خواهد شد که در این توافق نامه اساتید و دانشجویان بسیجی که در مسیر علم پیشرو هستند بتوانند در مسیر فناوری و نوآوری نیز فعال شوند و از کمک و حمایت های پارک بهره مند گردند .

جلسه شورای کانون های بسیج اساتید استان با حضور دکتر میرزائی معاون فناوری و نوآوری بسیج اساتید استان و رییس پارک علم و فناوری خراسان برگزار گردید .

در این جلسه دکتر مسعود میرزائی گفت: تا به امروز بودجه و امکانات و تسهیلات تقریبا برای افرادی بوده است که همیشه معترض هستند  اما در دوره جدید در پارک علم و فناوری تصمیم بر این است که تعدادی از شرکت های ارزشی حمایت مادی و معنوی شکل گیرد.

توافق نامه یی توسط پارک علم و فناوری خراسان و بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان بسته خواهد شد که در این توافق نامه اساتید و دانشجویان بسیجی که  در مسیر علم پیشرو هستند بتوانند در مسیر فناوری و نوآوری نیز فعال شوند و از کمک و حمایت های پارک بهره مند گردند .

وی ادامه داد: در آینده نزدیک پارک علم و فناوری تصمیم بر آن دارد که از شرکت های دانش بنیان ارزشی و بسیجی بیشتر حمایت کند و به همین منظور از مسئولین کانون ها خواست در این امر کمک  و نسبت به دعوت از اساتید بسیجی جهت همکاری با پارک اقدام نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.