دومین جلسه شورای کانونهای بسیج اساتید در سال جاری برگزار گردید

استان خراسان رضوی
با معرفی معاون جدید پژوهشی بسیج اساتید استان:

دومین جلسه شورای کانونهای بسیج اساتید در سال جاری برگزار گردید

دکتر امیری در مورد برگزاری دومین جشنواره علمی شهید چمران در سال جاری توضیحاتی را ارائه داد و اینکه تلاش بر این است در وزرات علوم جشنواره شهید چمران همانند جشنواره های خوارزمی و فارابی دارای امتیاز علمی برای اساتید گردد‌.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید خراسان رضوی در این جلسه دکتر امیر حسن امیری دانشیار گروه شیمی دانشگاه فردوسی مشهد بعنوان معاون پژوهشی بسیج اساتید استان معرفی شدند .

دکتر امیری در این جلسه گفت: بسیج اساتید. باید بتواند جریان سازی علمی صورت دهد و دیگر همکاران و دانشجویان را در دانشگاه با خود همراه کند‌.

ببب

و وظیفه اصلی معاونت پژوهشی بسیج اساتید استفاده از سرمایه های علمی دلسوز و انقلابی و تشکیل هسته های نخبگانی در دانشگاه ها می باشد و نیز از برنامه های معاونت پژوهشی بسیج اساتید درسال جاری مواردی را گفت و نیز از برگزاری دوره های توانمند سازی برای اساتید و ورود به عرصه های فناوری و نوآوری نیز خبر داد.

بببب

وی در ادامه گفت: پایه های علمی باید مردم نهاد باشد و در محلات پایگاه های علمی تشکیل شود و مسئولیت این پایگاه‌ها بعهده اساتید بسیجی باشد .

و همچنین در مورد برگزاری دومین جشنواره علمی شهید چمران در سال جاری توضیحاتی را ارائه داد و اینکه تلاش بر این است در وزرات علوم  جشنواره شهید چمران همانند جشنواره های خوارزمی و فارابی دارای امتیاز علمی برای اساتید گردد‌.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.