جلسه کارگروه عفاف و حجاب بسیج اساتید استان برگزار گردید.

استان خراسان رضوی
با حضور نمایندگان کانون های بسیج اساتید مشهد :

جلسه کارگروه عفاف و حجاب بسیج اساتید استان برگزار گردید.

معاون فرهنگی بسیج اساتید استان پیشنهاد داد که نسبت به تشکیل کمیته بانوان بسیج اساتید استان توسط اساتید حاضر در جلسه اقدام شود و در این کمیته نسبت به ارائه راهکار و روشهای درست و اصولی در خصوص مسئله عفاف و حجاب اقدام موثر انجام گیرد .

به گزارش روابط عمومی بسیج ااستید خراسان رضوی این جلسه با حضور اساتید بسیجی از دانشگاه های مشهد و همچنین دکتر عابدی سرآسیا معاون فرهنگی و مسئولین بسیج اساتید استان، یکشنبه 11 تیر برگزار گردید.

اا

ابتدا دکتر عابدی در خصوص اهمیت عفاف و حجاب در برهه زمانی حاضر مواردی را یادآور شد و همچنین در خصوص لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب تهیه شده توسط دانشگاه فردوسی و اینکه پیش نویس این لایحه آماده شده  و تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است تا بررسی گردد.

ااا

لل

معاون فرهنگی بسیج اساتید استان درادامه پیشنهاد داد که نسبت به تشکیل کمیته بانوان بسیج اساتید استان توسط اساتید حاضر در جلسه اقدام شود و در این کمیته نسبت به ارائه راهکار و روشهای درست و اصولی در خصوص مسئله عفاف و حجاب اقدام موثر انجام گیرد .

 

در این جلسه اساتید نسبت به موضوع جلسه به بحث و تبادل نظر و پیشنهادات خود پرداختند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.