جلسه هم اندیشی علمی برگزار گردید.

استان خراسان رضوی
با حضور دکتر میرزایی رئیس پارک علم و فناوری خراسان :

جلسه هم اندیشی علمی برگزار گردید.

رئیس پارک علم وفناوری استان گفت: برگزاری ۴ رویداد تانا، راه اندازی دهکده نوآوری و فناوری کشاورزی صنایع غذایی و منابع طبیعی د ر منطقه طرق، اجرای مقدمات تاسیس سرزمین علم و فناوری نوجوانان، در سه راه ادبیات مشهد، از جمله اقدامات ویژه پارک علم و فناوری استان تاکنون می باشد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی این جلسه که با حضور اساتید دانشگاه و مدیران  پژوهشی کانون های بسیج اساتید، برگزار گردید به بررسی نیازهای جامعه و روشهای علمی حل مسائل پرداخته شد.

دکتر میرزایی در این جلسه به بیان برنامه های اساسی پارک علم و فناوری استان پرداخته و بر حرکت پارک های علم و فناوری به سمت حل مسائل کلان کشور تاکید نمود.

ممم

ایشان با بیان این مطلب که ایران با یک درصد جمعیت دنیا، و یک درصد مساحت دنیا، حاوی ۵ درصد معادن دنیا می باشد، و از طرفی ۷۰ درصد منابع معدنی کشور در پهنه شرقی کشور و از جمله خراسان رضوی وجود دارد، بر اهمیت ایجاد پردیس صنایع معدنی تاکید نمود.

علاوه بر صنایع معدنی، کشاورزی و صنایع غدایی، صنایع خلاق فرهنگی و نیز اجرای طرح "منش" از دیگر برنامه ها و دغدغه های ارزشمند رئیس پارک علم و فناوری استان بود که در این جلسه مطرح گردید و مورد مداقه اساتید قرار گرفت.

حححح

طرح منش که به معنای مردمی سازی، نقطه زنی، و شبکه سازی می باشد، هم اکنون در دستور کار جدی مدیران پارک قرار گرفته و کلیه امورات بر اساس آن برنامه ریزی می گردد.

رئیس پارک علم وفناوری استان  گفت: برگزاری ۴ رویداد تانا، راه اندازی دهکده نوآوری و فناوری کشاورزی صنایع غذایی و منابع طبیعی د ر منطقه طرق، اجرای مقدمات تاسیس سرزمین علم و فناوری نوجوانان، در سه راه ادبیات مشهد، از جمله اقدامات ویژه پارک علم و فناوری استان تا کنون می باشد.

ککک

در پایان با معرفی کتاب جهش تولید دانش بنیان و تاکید بر مطالعه آن، از اساتید خواستند که در جهت اجرای برنامه های پارک در شهرستان ها تلاش نموده و در جهت رسیدن به اهداف تلاش نمایند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.