هشتمین جلسه شورای کانون های بسیج اساتید خراسان رضوی در سال جاری برگزار شد.

استان خراسان رضوی
با حضور دکتر مردانی رئیس بسیج اساتید کشور:

هشتمین جلسه شورای کانون های بسیج اساتید خراسان رضوی در سال جاری برگزار شد.

بسیج اساتید باید انسجام بخشی سازمانی داشته باشد و چاره کار تبیین است چون دشمن جنگ ترکیبی را شروع کرده است و برای جنگ شناختی فقط با تبیین می شود مقابله نمود

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی با حضور مسئولین و معاونین بسیج اساتید استان  پنجشنبه 6 بهمن  ۱۴۰۱ با حضور دکتر مردانی رئیس بسیج اساتید کشور  برگزار گردید.

ابتدا دکتر بذرافشان مقدم رییس بسیج اساتید استان در مورد وضعیت کانون های بسیج اساتید استان و نیز سازماندهی تخصصی اساتید بسیجی استان مواردی را مطرح نمود.

ببب

سپس معاونین و مسئولین کانون های استان گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خود و همچنین پیشنهادات و انتقادات خود را بیان نمودند و دکتر نوبخت مسئول  اندیشکده کارآفرینی بسیج اساتید استان نیز به ارائه گزارش در خصوص تهیه بسته سیاستی اندیشکده نمود.

در ادامه دکتر مردانی رئیس بسیج اساتید کشور در خصوص علل و عوامل اغتشاشات اخیر در دانشگاه ها و نقش  دانشجویان و اساتید موادری را مطرح نمود.

وی گفت : بسیج اساتید باید انسجام بخشی سازمانی داشته باشد و چاره کار تبیین است چون دشمن جنگ ترکیبی را شروع کرده است و برای جنگ شناختی فقط با تبیین می شود مقابله نمود و بسیج در این مورد پیشگام شده است و انتظار می رود سایر دستگا ها نیز به میدان بیایند.

ببب

و اینکه از مسئولین کانون ها و اساتید بسیجی خواست در این حوزه کار کنند و در حوزه مدیریتی و بحث های تربیتی یک تحول جدی صورت بگیرد و غلبه فکری و اندیشه ای را در دانشگاه ها به دست گیرند.

ککک

و همچنین بحث انسجام بخشی و تعالی سازمانی بسیج باید بتواند خودش را تقویت نمایند و وقتی این کار انجام نشود  بسیج اساتید نمی تواند در جاهای دیگر اثر بخشی داشته باشد.

رئیس بسیج اساتید کشور نیز در خصوص جذب حداکثری اساتید غیر بسیجی و بسیجیان غیر سازمانی در فعالیت های بسیج اساتید تاکید نمود .

و در پایان جلسه به پرسش های اساتید حاضر در جلسه  پاسخ داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.