نشست اعضای شورای کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار برگزار شد.

استان خراسان رضوی
با جانشین سازمان بسیج اساتید کشور:

نشست اعضای شورای کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار برگزار شد.

دکتر ابن الدین جانشین سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه بسیج اساتید نگاه علمی دارد، گفت: حرف ما در بسیج اساتید مطالبه گری است و اساتید بسیجی بایستی راهکارهای علمی برای برون رفت از مشکلات کشور را دنبال کنند.

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی  بسیج خراسان رضوی دکتر  کوشکی مسوول کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار با خوش آمد گویی به جانشین سازمان بسیج اساتید کشور و تبریک هفته بسیج ،حضور ایشان را در سبزوار و در جمع اساتید بسیجی مغتنم دانست.

 

در ادامه دکتر اسدی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با گرامیداشت هفته بسیج ،نقش دانشگاه حکیم سبزواری را در پاسداشت رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) نقش پررنگی دانست و افزود که استادان بسیجی توانسته اند بهترین نقش را در این زمينه ایفا کنند.

 

پس از ایشان، دکتر ابن الدین جانشین سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه بسیج اساتید نگاه علمی دارد، گفت: حرف ما در بسیج اساتید مطالبه گری است و اساتید بسیجی بایستی راهکارهای علمی برای برون رفت از مشکلات کشور را دنبال کنند.

ننن

ایشان در ادامه با اولویت قرار دادن پژوهش های مورد نظر سازمان بسیج اساتید که پژوهش های بهینه مبتنی بر علم را تشکیل مي دهند افزود: این پژوهش ها باید بتواند مشکلات منطقه را حل کند و در این زمینه مساعدت های لازم توسط معاونت پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور صورت خواهد گرفت.

 

دکتر ابن الدین در ادامه،حمایت از برگزاری کرسی های نظریه پردازی،نقد و مناظره را ضرورتی دانستند که ضمن اهمیت دادن به آن‌ بایستی موضوعات مهم کشور در این جلسات بررسی شود.

 

ایشان فعال بودن در حوزه استارت آپ ها برای توسعه مشاغل و برای بررسی هرنقطه بحرانی کشور مسئله مهمی دانستند که باید در بسیج اساتید مورد توجه قرار گیرد.

 

ایشان در پایان با ابراز خرسندی از حضور اعضای جوان و فعال در بدنه بسیج اساتید،از مسوول کانون بسیج اساتید شهرستان‌سبزوار برای پیگیری های مجدانه و تقدیر و تشکر نمودند.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.