نشست هم اندیشی اساتید بسیجی شهرستان سبزوار برگزار شد.

استان خراسان رضوی
به همت کانون بسیج اساتید سبزوار:

نشست هم اندیشی اساتید بسیجی شهرستان سبزوار برگزار شد.

در شرایط فتنه کنونی، سکوت خواص و بالاخص اساتید بسیجی، بازی در پازل دشمن است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی در این نشست صمیمی که استادان بسیجی دانشگاه های شهرستان سبزوار حضور داشتند، مسئولین بسیجی دانشگاه حکیم سبزواری با ارائه سخنرانی های مختلف، اغشتشات اخیر را محکوم کردند.

 

در ادامه  سرهنگ موحدنیا فرمانده ناحیه بسیج سپاه سبزوار با ابراز اینکه دشمن از گذشته تاکنون توطئه های خباثت انگیز مختلفی را برای کشور ما در سر داشته است ، با الهام از سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حرکات اخیر را حوادث جزئی بیان کردند که هرگز نمی تواند مشکلی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

 

در این نشست، مدیر کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار با بیان اینکه نقدهایی به برخی علمکردها داریم گفتند: معتقدیم که نظام در مسیر درستی حرکت می کند که صحت این موضوع را عزم جدی دشمنان برای زمین زدن این نظام نشان می دهد.

 

ایشان از استادان بسیجی خواستند فضای جهاد تبیین و نهضت روشنگری در دانشگاه ها را به طور جدی ایجاد و دنبال کنند و با کمک مسئولین دانشگاه ها برگزاری کرسی های آزاداندیشی و مناظره را فراهم کنند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.