نشست زنده تلویزیونی مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار برگزار شد.

استان خراسان رضوی
در سیمای خراسان رضوی:

نشست زنده تلویزیونی مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار برگزار شد.

دکتر کوشکی در پایان ابراز امیدواری نمودند با تلاش مسوولین و ایجاد رضایت مندی اقتصادی،اجتماعی و... برای مردم، فتنه گران نتوانند از مشکلات بهره برداری کنند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی در این برنامه که با موضوع تحلیل و بررسی مسائل اخیر کشور برگزار شد، مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار، عدم تبیین دقیق مسائل مربوط به حجاب را  از عوامل مشکلات به وجود آمده دانستند.

 

ایشان همچنین در ادامه بیان داشتند که سوالات مختلفی از طرف جامعه دانشجویی بدون پاسخ مانده و بایستی به درستی پاسخ داده شود.

 

دکتر کوشکی ضعف عملکردی در حوزه رسانه های جدید را عامل مهمی در مشکلات اخیر کشور دانستند و ضرورت آموزش سواد رسانه ای را مهم برشمردند و با اشاره به فرمایشات مقام‌معظم رهبری(مدظله العالی) گفتند: در قبال ضعف های عملکردی مختلف اقتصادی،فرهنگی و سیاسی حضور مسوولین ارشد کشور در دانشگاه ها برای پاسخگویی به سوالات جوانان از ضرورت های امروز است.

 

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه حکیم سبزواری،نقش فریضتین امر به معروف و نهی از منکر متقابل مردم و مسئولین را نقشی پررنگ عنوان کردند که می تواند از مشکلات به وجود آمده اخیر جلوگیری کنند.

 

ایشان با بیان اینکه استکبار جهانی از ظرفیت رسانه های خود کمال استفاده را کرده است، هوشیاری و بصیرت را در زمان کنونی برای خنثی کردن تاثیرگذاری این موضوع مهم دانستند.

 

مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان با بیان نقش عوامل خارجی در اغتشاشات اخیر افزودند موفقیت های اخیر کشور در مسئله‌ برجام و ایستادگی کشور در مقابل غرب، باعث تمرکز دشمنان بر ایجاد التهاب در کشور بوده است.

 

ایشان همچنین با اشاره به اصل ۲۷ قانون اساسی ایجاد فضای مناسبی مانند کرسی های آزاداندیشی،مناظرات و ... را راهکار مناسبی برای جلوگیری از ناآرامی ها عنوان کردند.

 

دکتر کوشکی در پایان ابراز امیدواری نمودند با تلاش مسوولین و ایجاد رضایت مندی اقتصادی،اجتماعی و... برای مردم، فتنه گران نتوانند از مشکلات بهره برداری کنند.

 

🔳دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.