همایش آشنایی با رشته های دانشگاهی

استان خراسان رضوی
به همت کانون بسیج اساتید سبزوار :

همایش آشنایی با رشته های دانشگاهی

در این همایش پرسش و پاسخ داوطلبان با مشاوران کنکور سراسری و پاسخگویی اساتید به سوالات در مورد رشته های مختلف برگزار شد،از داوطلبانی که موفق به احراز رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری شدند تقدیر با عمل آمد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی این همایش به منظور آشنایی با رشته های دانشگاهی به  همت مدیریت علمی و مدیریت فرهنگی کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار و با استقبال پرشور داوطلبان کنکور چهارشنبه ۱۹ مرداد در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار گردید.

 

در این همایش  مسئولین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، مدیران آموزش و پرورش، اساتید بسیجی و مشاورین مجرب کنکور سراسری حضور داشتند.

 

در این نشست که در سه بخش سخنرانی مسئولین دانشگاه ها و معرفی دانشگاه های شهرستان سبزوار،پرسش و پاسخ داوطلبان با مشاوران کنکور سراسری و پاسخگویی اساتید به سوالات در مورد رشته های مختلف برگزار شد،از داوطلبانی که موفق به احراز رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری شدند تقدیر با عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.