پیرامون محکومیت ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس

استان خراسان رضوی
بیانیه سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی :

پیرامون محکومیت ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس

ما اساتید بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی وپژوهشی استان خراسان رضوی با تبعیت از مقام عظمای ولایت ،امام خامنه‌ای ، ضمن محکومیت شدید این اقدام ننگین و شرم آور فرهنگی از مقامات عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه قوه محترم قضاییه ، وزارت ارشاد اسلامی ، آستان قدس رضوی و سایر مراکز فرهنگی حوزوی و دانشگاهی درخواست داریم که پیگیر ابعاد حقوقی و فرهنگی و سیاسی و.... این پروژه شرم آور دشمنان بوده تا دیگران جرأت توهین به مقدسات را پیدا نکنند و تا پای جان از حریم اهل بیت (ع) به ویژه حرم مطهر رضوی و شخصیت والای امام رضا (ع) دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تا کوچکترین خدشه ای به ساحت آن امام رئوف وارد شود .

بسمه تعالی

 

بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان خراسان رضوی

 

پیرامون محکومیت ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

 

بار دیگر شوالیه های ناتو فرهنگی استکبار جهانی و مهره های پیاده نظام داخلی و خارجی آنان با ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس و با طراحی جنگ ادراکی و شناختی به اعتقادات صدها میلیون مسلمان و شیعه اهانت کرده و به ساحت قدسی عالم آل محمد، امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) بی احترامی کردند .

دشمنان اسلام و انقلاب به‌خوبی دریافتند که ارض مقدس مشهد الرضا، از بزرگترین مراکز صدور انقلاب اسلامی به اقصا نقاط جهان و به ویژه دربین مسلمانان است و دارای جایگاه و احترام ویژه‌ای است و به تعبیر امام راحل که فرمودند اصلاً مرکز ایران آستان قدس رضوی است .

مشهد الرضا(ع) پایتخت فرهنگی کشور جمهوری اسلامی و مورد احترام همه ایرانیان و مسلمانان شیعه و سنی است و سالانه دهها میلیون ایرانی و خارجی به زیارت این امام همام می آیند ولی

برخی سلبریتی های وطن فروش به عنوان مزدوران با جیره و مواجب از جانب صهیونیزم جهانی میخواهند اذهان جهانیان را از این قطب بزرگ ترویج مکتب اهل بیت منحرف کرده، شاید بتوانند جلوی این انوار الهی را بگیرند، اما کور خوانده اند  که چراغی که ایزد برفروزد, هرآنکس پف کند ریشش بسوزد .

مدتی است که بدخواهان داخلی و خارجی ،مشهد مقدس را آماج حملات رسانه‌ای و مجازی خود قرار داده تا بتوانند چهره انقلابی این شهر مقدس را مخدوش نشان دهند لذا چند روزی با سناریوی ورزشی ، روزی با ترور شهدای روحانی در حرم مطهر و امروز نیز با ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس ،سعی بر مخدوش نشان دادن چهره مشهدالرضا (ع ) را دارند .

توهین به مقدسات مسلمانان و شیعیان و ایرانیان امری نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت .

ما اساتید بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی وپژوهشی استان خراسان رضوی با تبعیت  از مقام عظمای ولایت ،امام خامنه‌ای ، ضمن محکومیت شدید این اقدام ننگین و شرم آور فرهنگی از مقامات عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه قوه محترم قضاییه ، وزارت ارشاد اسلامی ، آستان قدس رضوی و سایر مراکز فرهنگی حوزوی و دانشگاهی درخواست داریم که پیگیر ابعاد حقوقی و فرهنگی و سیاسی و.... این پروژه شرم آور دشمنان بوده تا دیگران جرأت توهین به مقدسات را پیدا نکنند و تا پای جان از حریم اهل بیت (ع) به ویژه حرم مطهر رضوی و شخصیت والای امام رضا (ع) دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تا کوچکترین خدشه ای به ساحت آن امام رئوف وارد شود . همچنین از هنرمندان متعهد و انقلابی و بسیجی نیز می‌خواهیم که پاسخی درخور شأن حمایت از آن امام همام، به این پیاده نظام جنگ ترکیبی ورسانه ای دشمنان بدهند .

درپایان در قالب شعر، عرض ارادتی به ساحت مقدس امام رضا(ع)داریم که:

 

آهو تو را شناخت و نشناخت دشمنت ،

گاه آدمی به مرتبه حیوان نمی رسد،

از کینه نمک به حرامان روزگار،

آسیب و لطمه‌ای به نمکدان نمی رسد،

از نانجیبی خدا زده کوچکترین گزند،

 بر ساحت مقدس سلطان نمی رسد.

والسلام علی من اتبع الهدی سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی وپژوهشی خراسان رضوی (۱۴۰۱/۳/۱۰)

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.