جلسه هماهنگی شورای کانون بسیج اساتید غیر انتفاعی خراسان رضوی برگزار شد.

استان خراسان رضوی

جلسه هماهنگی شورای کانون بسیج اساتید غیر انتفاعی خراسان رضوی برگزار شد.

امیر فرهادیان مسئول کانون بسیج اساتید غیرانتفاعی استان، در خصوص «برنامه های ابلاغی و ابتکاری بسیج اساتید» به ارائه توضیحات لازم و همفکری با حاضرین پرداخت.

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی جلسه هماهنگی شورای کانون بسیج اساتید دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی خراسان رضوی روز پنجشنبه مورخ  ۵ خرداد ۱۴۰۱ در مؤسسه آموزش عالی عطار برگزار گردید. در این جلسه نمایندگان بسیج اساتید دانشگاهها و موسسات آموزشی غیرانتفاعی استان حضور داشتند.

 

  در این جلسه که با موضوع برنامه های ابلاغی و ابتکاری بسیج اساتید در سال ۱۴۰۱  برگزار شد. در ابتدا محسن عباسی مدیر علمی پژوهشی کانون، گزارشی از جلسه با ریاست پارک علم و فناوری استان دکتر میرزایی و حوزه های همکاری مشترک ارائه نمود. از حاضرین تقاضا شد که رزومه اساتید علاقه مند به مشارکت در ارزیابی طرحهایی که برای حمایت به پارک علم و فناوری ارائه می شود را ارسال نمایند.

 

در ادامه امیر فرهادیان مسئول کانون بسیج اساتید غیرانتفاعی استان، در خصوص «برنامه های ابلاغی و ابتکاری بسیج اساتید» به ارائه توضیحات لازم و همفکری با حاضرین پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.