به مناسبت روز جهانی قدس

استان خراسان رضوی
بیانیه کانون بسیج اساتید فنی و حرفه ای خراسان رضوی:

به مناسبت روز جهانی قدس

روز شمار پایان عمر نحس این رژیم غاصب و وحشی سال‌هاست که به فرمایش رهبرفرزانه‌مان که فرمودند آنها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، شروع شده و تا آن تاریخ، سال‌های زیادی فاصله نداریم.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

« بیانیه بسیج اساتید  دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس »

سُبْحانَ الَّذي أَسْري‏ بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَي الْمَسْجِدِ الْأَقْصَي الَّذي بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آياتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّميعُ الْبَصيرُ سوره اسرا آیه 1

یکبار  دیگر جمعه آخر ماه مبارک رمضان که با ابتکار و هوشمندی معمار پیر انقلاب به نام روز قدس نامگذاری گردید فرا رسید و دنیا  شاهد خشم انسان‌های آزاده در راهپیمایی روز قدس بر علیه رژیم جعلی صهیونیست خواهد بود.

در سال‌های بعد  از جنگ جهانی اول که با چراغ سبز بریتانیا به مدت ۳۱ سال مهاجرت یهودیان به خیال رسیدن به سرزمین موعود آغاز گردید و شهرک‌های یهودی‌نشین را نه بر روی منازل ویران شده فلسطینی‌ها که بر روی پوست و خون ایشان و جگر داغدار مسلمانان جهان بنا کردند، نه زمامداران وقت استعمار پیر و نه مسولان این رژیم جعلی هیچگاه فکر نمی‌کردند به چنین روزی گرفتار شوند.

سال‌های سال در فلسطین، جنگ بین تانک‌های مرکاوا و قلوه سنگ‌های جوانان مقاومت ادامه داشت: سنگ بود و مذاکره؛ مذاکره رهبران ترسو و بزدل کشورهای عرب با اسرائیل دارای پنجمین ارتش قدرتمند دنیا.

در آن شرایط نابرابری نظامی، امام عظیم‌الشان راحل(ره) با طرح استراتژی مقاومت، حیات تازه‌ای به جوانان فلسطینی بخشیدند، بگونه ای که امروز دیگر در این طرف میز مذاکرات به جای سنگ، موشک است و پهباد و عملیات پیچیده سایبری و بویی به مشام رسیده از مذاکرات نه بوی خیانت و سازش که بوی سرب است و طعم باروت و صدای این مذاکرات نه در پستوهای پنهان کشورهای عربی که در مرآ و منظر تمامی جهانیان است؛ به حدی که به اعتراف خودشان ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل از رتبه ۵ به ۱۷ تنزل پیدا کرده است و خیال‌های خامشان مثل سامانه گنبد آهنی، در برابر مقاومت فلسطینیان، پوشالی و رو به اضمحلال است.

ما اساتید و کارمندان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی هم‌نوا با ساکنان مقاوم فلسطین و هم‌صدا با تمام آزادیخواهان جهان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌داریم:

1. همچنان تنها و تنها راهبرد اساسی برای آزادی فلسطین، حذف این غده سرطانی از منطقه مقاومت بوده و تاریخ نشان داده در طول این سال ها، در جنگ ۵۱ روزه غزه، در جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان، ۲۲ روزه و ۱۲ روزه غزه، این رژیم جعلی به شدت آسیب‌پذیر و ارتش و ساکنان غاصبش به شدت ترسو هستند.

2 ارتباط مخفی و آشکار کشورهای ترسو و سرسپرده عرب با این رژیم منحوس، جز ضرر به اسلام و آرمان فلسطین و قدس عزیز چیزی بیش نیست و قطع دائم این ارتباطات را خواستاریم.

3 روز شمار پایان عمر نحس این رژیم غاصب و وحشی سال‌هاست که به فرمایش رهبرفرزانه‌مان که فرمودند آنها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، شروع شده و تا آن تاریخ، سال‌های زیادی فاصله نداریم.

4 کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی، اعضاء اسلامی عضو اوپک، کشورهای عضو اتحادیه عرب که اهرم‌های قوی همچون نفت را دارند باید با گوش جان سپردن به ندای مرم آزادیخواهشان و اتحاد با هم و نه بر علیه هم، هر چه زودتر مقدمات محو این رژیم جعلی را از جغرافیای طبیعی و سیاسی دنیا رقم بزنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.