صدور بیانیه روز جهانی قدس

استان خراسان رضوی
به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی :

صدور بیانیه روز جهانی قدس

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز از تمامی اقشار مردم بالاخص دانشگاهيان جهت شرکت در این رویداد بزرگ جهانی دعوت به عمل می آورد.

در این بیانیه آمده است:

امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است* ..."                 (( *مقام معظم رهبری* ))

 

 

آرمان قدس مسئله‌ای است که امروز جدی‌تر از دیروز باید پیگیری شود. روز جهانی قدس این رویداد سالانه که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر ساله برگزار می گردد ابتکاری است که به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی و به منظور ابراز مخالفت با رژیم جعلی اسرائیل یک سال پس از انقلاب اسلامی ایران آغاز شد.

 

 پس از آن این روز به نمادی جهانی در تاریخ استکبار ستیزی تبدیل گردید که همه ساله مردم آزاده و مسلمان جهان را گرد هم جمع می کند تا مشت کوبنده خود را بر دهان رژیم جعلی صهیونیستی بکوبند.

 

اما در روزگار امروز، لازم است این روز از گذشته پر رنگ تر و برجسته تر دیده شود. در روزگاری که رژیم صهیونیستی با کمک دشمن جنایتکار بشریت، آمریکا و بعضی از دولت های اروپایی چکمه سنگین خود را بر گلوی مردم فلسطین بیش از پیش فشرده است و در کودک کشی ،این هنر دیرینه خود سرعتی روزافزون گرفته است.

 

امسال به لطف خداوند متعال و با کاهش ویروس منحوس کرونا ملت ایران مجدداً با مشت های گره کرده و با همدلی با مسلمانان مظلوم جهان در عراق، سوریه ،یمن، فلسطین و... این روز را به صورت باشکوه برگزار و گرامی خواهند داشت.

 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز از تمامی اقشار مردم بالاخص دانشگاهيان جهت شرکت در این رویداد بزرگ جهانی دعوت به عمل می آورد.

 

🔸بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.