مراسم سالگرد پیروزی انقلاب

استان خراسان رضوی
به همت کانون بسیج اساتید فرهنگیان مشهد مقدس:

مراسم سالگرد پیروزی انقلاب

عباس زاده امامی در این جلسه به بخشی دیگر از دستاوردهای انقلاب اشاره نموده و درباره مطالبات فرهنگیان بخصوص مسئله رتبه بندی و همسان سازی حقوق معلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان و بازنشستگان و سایر مسائل مرتبط با آموزش و پرورش، مطالبی را بیان نمود.

مراسم سالگرد پیروزی انقلاب به همت  کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان مشهد مقدس، پنجشنبه ۲۱ بهمن با اقامه نماز مغرب و عشاء و عطرافشانی مزار شهدای گمنام با حضور بیش از 210 نفر از اساتید بسیجی به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.

یییییی

 

در این جلسه حسین عباس زاده امامی راد نماینده مردم طرقبه، شاندیز، گلبهار و چناران در مجلس شورای اسلامی، به بخشی دیگر از دستاوردهای انقلاب اشاره نموده و درباره مطالبات فرهنگیان بخصوص مسئله رتبه بندی و همسان سازی حقوق معلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان و بازنشستگان و سایر مسائل مرتبط با آموزش و پرورش، مطالبی را بیان نمود و سپس به سوالات شرکت کنندگان حضوری و مجازی پاسخ داد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.