کارگاه جنگ ترکیبی، در عصر سلطه رسانه ها

استان خراسان رضوی
به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد:

کارگاه جنگ ترکیبی، در عصر سلطه رسانه ها

حمیدرضا مقدم فر تحلیل گر مسائل سیاسی و مولف کتاب جنگ شناختی در این کارگاه مباحث را در دو قسمت جنگ ترکیبی و جنگ شناختی مطرح نمود.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی  این کارگاه  چهارشنبه 13 بهمن 1400 با حضور اساتید دانشگاههای استان در مرکز رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد  برگزار گردید.

گگگ

 ابتدا حمیدرضا مقدم فر تحلیل گر مسائل سیاسی و مولف کتاب جنگ شناختی در این کارگاه مباحث را در دو قسمت جنگ ترکیبی و جنگ شناختی مطرح نمود.

و در ادامه در قسمت جنگ ترکیبی و هیبریدی به ابعاد این جنگ، چگونگی مقابله با این جنگ و بیان مثال هایی از این جنگ در طول تاريخ بالاخص دهه های اخیر پرداخت.

یی

در قسمت دوم کارگاه به مبحث جنگ شناختی به تاریخچه،رویکردها و مباحثی همچون مفهوم آگاهی و تاثیر آن در جنگ شناختی ،مدیریت ادراک ،اصول این مدیریت و فرایندهای آن پرداخت و با ذکر مثال های عینی چگونگی مقابله با این جنگ را بیان نموده و به شرح وظایف استادان در این زمان پرداخت.

جج

در پایان استادان سوالات و نقطه نظراتشان را در مورد این مباحث به تفصیل بیان نمودند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.