نشست بصیرت افزایی گرامیداشت نه دی

استان خراسان رضوی
باحضور معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین:

نشست بصیرت افزایی گرامیداشت نه دی

در این مراسم در خصوص لزوم تبیین و تشریح مواضع انقلاب اسلامی توسط نیروهای بسیجی تأکید شد و لازمه این کار را روشنگری و تبیین مواضع انقلابی توسط بسیجیان است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان رضوی نشست بصیرتی کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان رضوی به مناسبت دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، با همکاری بسیج کارمندان و بسیج دانشجویی این دانشگاه در روز دوشنبه 13 دی ماه ۱۴۰۰ و با حضور اساتید، دانشجویان و کارمندان بسیجی این دانشگاه در محل سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور در خصوص لزوم تبیین و تشریح مواضع انقلاب اسلامی توسط نیروهای بسیجی تأکید کرده و لازمه این کار را روشنگری و تبیین مواضع انقلابی توسط بسیجیان را بیان نمود.

لل

ایشان در معرفی شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی، امتی بودن و ملی بودن را از ویژگی‌های خاص این شهید بزرگوار بیان کرد و با بیان برخی دیگر از خصوصیات شهید سلیمانی مثل اخلاص، تقوای الهی، مردمی و ولایی ، همگان را به تأسی از این شهید بزرگوار توصیه نمود.

سپس  امینی زهان از مدرسان و اعضای کانون بسیج اساتید دانشگاه ویژگی‌های خاص اساتید و دانشجویان بسیجی را بیان نموده و خواستار تسریع حرکت در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی شدند.

اا

در این مراسم، هنرمندان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر مشهد در طول مدت برگزاری مراسم، دو تابلو برگرفته از شعار مشهور حاج ‌قاسم «ما ملت امام حسینیم» را خوشنویسی و یکی دیگر از هنرمندان، چهره آن شهید والامقام را طراحی کرده و به ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تقدیم نمودند.

در پایان، بیانیه‌های صادر شده بسیج اساتید، بسیج کارمندان و بسیج دانشجویی به مناسبت این ایام، توسط مسؤولان مربوطه قرائت شد.

 

دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان رضوی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.