كارگاه تربیت پیوست نگار فرهنگی اجتماعی

استان خراسان رضوی
به همت گروه پیوست نگاران فرهنگی اجتماعی استان خراسان رضوی

كارگاه تربیت پیوست نگار فرهنگی اجتماعی

هدف از برگزاری این کارگاه ایجاد آمادگی در اساتید فعال فرهنگی برای تهیه و تدوین پیوست فرهنگی اجتماعی بر اساس مدل برگزیده پیوست جامع می باشد.

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی برگزاری کارگاه تربیت پیوست نگار فرهنگی اجتماعی به همت گروه پیوست نگاران فرهنگی اجتماعی استان خراسان رضوی  با حضور بیش از ۳۰ نفر از اساتید  خبره استان در زمینه های تخصصی مختلف در پردیس شهید هاشمی نژاد دانشگاه فرهنگیان  روز پنج شنبه ۱۸ آذر ماه برگزار گردید.

در این کارگاه رئیس دانشگاه فرهنگیان، مسئول مجمع عالی بسیج اساتید استان و سه تن از اساتید متخصص در حوزه پیوست نگاری فرهنگی حضور داشتند و مباحثی را در باره پیوست نگاری ارائه دادند.

بببب

 هدف از برگزاری ایجاد آمادگی در اساتید  فعال فرهنگی برای تهیه و تدوین پیوست فرهنگی اجتماعی بر اساس مدل برگزیده پیوست جامع می باشد.

مم

 مخاطبان این طرح  اساتید ارزشی، انقلابی و فعال در عرصه فرهنگ دینی در استان خراسان رضوی هستند  که برای مشارکت در پروژه های پیوست نگاری تمایل و انگیزه داشته باشند.

 سرفصل  های این گارگاه عبارت از کلیات و مبانی نظری پیوست فرهنگی اجتماعی،پیوست نگاری (ارزیابی تاثیرات فرهنگی اجتماعی  با اجرای مدل برگزیده و روش شناسی می باشد.

لل

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.