️جلسه بازدید و نظارت از کانون بسیج اساتید پیام نور خراسان رضوی برگزار شد.

استان خراسان رضوی
با حضور جانشین و معاونین بسیج اساتید استان:

️جلسه بازدید و نظارت از کانون بسیج اساتید پیام نور خراسان رضوی برگزار شد.

در این جلسه درخصوص طرح اعتلای بسیج ، جذب حداکثری و ارائه گزارش فعالیتهای کانون براساس فرم های مورد نظر به صورت فصلی و نیز تشکیل هیات اندیشه ورز و گروههای جهاد تبیین و حل مساله تاکید شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی این بازدید با حضور مسئول و اعضای شورای کانون و همچنین جانشین و معاونین  سازمان برگزار گردید.

ابتدا دکتر علی جلالی مسئول کانون بسیج اساتید پیام نور توضیحاتی در خصوص معرفی دانشگاه پیام نور و همچنین  گزارشی از فعالیتها و برنامه های  کانون در ابتدای سال ۹۹ تا کنون ارائه نمود.

و در ادامه به معرفی اعضاء شورای کانون و وظایف آنان پرداخت.

سپس حجت الاسلام و المسلمین جباریان مسئول  نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان گفت: بار انقلاب اسلامی به نوعی قبل و بعد از استمرار به دوش بسیجیان بوده است و اینکه این حس و مسئولیت را فقط می توانند  افراد شایسته داشته باشند، راه خدا راه دشواری است و با تنبلی این راه پیش نمی رود اگر در مسیر خدا و صراط  مستقیم حرکت کنیم لازمش استقامت و پایداری است و اگر انسان اراده و قدرت داشته باشد در این مسیر بالا می رود و نشانه مسیر درست و علامت حقانیت ما این است که ما مخالفینی  داریم و تنها کسانی سد  راه این حرکت می شوند و باعث تعالی جامعه می شوند بسیجیان هستند.

یییی

و در ادامه آقای علیرضا صبوری جانشین بسیج اساتید استان در خصوص طرح اعتلای بسیج توضیحاتی ارائه نموده و بر جذب حداکثری و ارائه گزارش فعالیتهای کانون براساس فرم های مورد نظر به صورت فصلی و نیز تشکیل هیات اندیشه ورز و گروههای جهاد تبیین و حل مساله تاکید نمود.

و در پایان اساتید حاضر در جلسه در خصوص مسائل و موضوعات روز کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شش

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.