مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دکتر حسین اشتیاق حسینی

استان خراسان رضوی
در دانشگاه فردوسی برگزار شد:

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دکتر حسین اشتیاق حسینی

مرحوم دکتر حسین اشتیاق حسینی در هر جایی که نیاز بود از جمله در عرصه های علمی و فرهنگی و اجتماعی حضور پر رنگی داشتند و همواره جز اعضای برجسته جمعیت اسلامی دانشگاهیان و بسیج اساتید بودند و در جهت اعتلای ارزش های اسلامی تلاش میکردند.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید خراسان رضوی مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم دکتر حسین اشتیاق حسینی رئیس اسبق دانشگاه و عضو هیأت علمی گروه شیمی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور هیأت رئیسه دانشگاه و جمعی از اساتید، کارکنان و جامعه دانشگاهی صبح روز دوشنبه 4 اسفندماه 1399 در تالار دکتر رحیمی زاده دانشکده علوم برگزار شد.

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در این مراسم، مرحوم دکتر اشتیاق حسینی را در زمره بزرگترین دانشمندان جامعه علمی کشور دانست و اظهار کرد: تمام خدماتی که در دوره مسئولیت ایشان در دانشگاه انجام شد نشان داد که تا چه میزان این بزرگوار به کار و فعالیت در عرصه علمی اشتیاق داشتند و به جرات می توان گفت اکنون دانشگاه و جامعه دانشگاهی یک پشتوانه قوی و محکم خود را از دست داده است چون از هر منظر که به عملکرد ایشان نگاه شود جز افتخار وجود نداشته که شهره عام و خاص بوده است.

دکتر محمد کافی، مسئولیت پذیری اجتماعی مرحوم دکتر اشتیاق حسینی را از برجسته ترین خصوصیات ایشان عنوان کرد و افزود: ایشان در دوران مسئولیتشان در دانشگاه فردوسی مشهد، سعی کردند تا اساتیدی را در دانشگاه جذب نمایند که در تراز نام فردوسی مشهد و جامعه علمی کشور باشند.

رئیس دانشگاه ادامه داد: مرحوم دکتر حسین اشتیاق حسینی در هر جایی که نیاز بود از جمله در عرصه های علمی و فرهنگی و اجتماعی حضور پر رنگی داشتند و همواره جز اعضای برجسته جمعیت اسلامی دانشگاهیان و بسیج اساتید بودند و در جهت اعتلای ارزش های اسلامی تلاش میکردند.

دکتر کافی در ادامه ابراز امیدواری کرد، جامعه دانشگاهی و خانواده دانشگاه فردوسی مشهد وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و دین خود را به این استاد طوری ادا کنند که نام این استاد گرانقدر در این دانشگاه به یادگار بماند.

اااا

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.