پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی به مناسبت درگذشت مرحوم دکتر اشتیاق حسینی

استان خراسان رضوی
پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی

پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی به مناسبت درگذشت مرحوم دکتر اشتیاق حسینی

بسیج اساتید خراسان رضوی و اساتید بسیجی این ضایعه غم انگیز را به خانواده بزرگ دانشگاهیان و همکاران و شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، مغفرت و رحمت واسعه الهی را برای آن عزیز سفرکرده مسالت می نمایند.

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت شیمیدان برجسته کشور و  رییس اسبق دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد، دکتر حسین اشتیاق حسینی بعد از عمری  مجاهدت و خدمات موثر علمی و تربیت شاگردان موفق باعث اندوه و تألم  فراوان گردید.

فعالیت های برجسته علمی و مدیریتی این استاد انقلابی و بااخلاص وی را از نقش آفرینی های موثر اجتماعی به ویژه راه اندازی مدارس دانشوران در مناطق محروم شهر و تجهیز مراکز علمی برای گسترش علم و فناوری و کمک های خیرخواهانه ایشان به محرومان و نیازمندان باز نداشت.

وی از همان ابتدای تأسیس بسیج اساتید در کشور از همراهان و حامیان این شجره طیبه بود و تا ماه های پایانی عمر پربرکت خود به عنوان عضو هیات اندیشه ورز بسیج اساتید دانشگاه های خراسان رضوی، مشاوری امین و دلسوز بوده و در  پیشاهنگی برنامه ها موثر بودند.

بسیج اساتید خراسان رضوی و اساتید بسیجی این ضایعه غم انگیز را به خانواده بزرگ دانشگاهیان  و همکاران و شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، مغفرت  و رحمت واسعه الهی را برای آن عزیز سفرکرده مسالت می نمایند.

سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خراسان رضوی

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.