اختتامیه کنگره بین‌المللی شهید سلیمانی در مشهد

استان خراسان رضوی
با حضور مسئولان کشوری:

اختتامیه کنگره بین‌المللی شهید سلیمانی در مشهد

مراسم پایانی کنگره بین‌المللی شهید سلیمانی با حضور جمعی از شخصیت‌های ملی، دانشگاهی و استانی به صورت مجازی و حضوری در تالار شهید هاشمی نژاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید  خراسان رضوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم گفت: امروز بر همه ما تکلیف است که رهرو و پیرو مکتب سردار شهید سلیمانی باشیم و در مسیر تقویت آن گام برداریم.

 دکتر محمدحسین بحرینی طوسی افزود: وظیفه و تکلیف تک تک ما حفظ این انقلاب و نظام است و همه باید در این زمینه مکتب شهید سلیمانی را دنبال و تقویت کنیم.

 وی از همه اساتید دانشگاه که حفاظت، حمایت و دنباله‌روی مکتب شهید سلیمانی را با برپایی چنین کنگره‌ها و تشکیل جبهه مقاومت دانشگاهیان به عرصه دانشگاه‌ها رسانده اند، قدردانی کرد.

 دبیر جبهه مقاومت دانشگاهیان نیز با ارائه گزارشی از روند تأسیس جبهه مقاومت دانشگاهیان در این مراسم گفت: این جبهه چهار روز پس از شهادت سردار شهید سلیمانی برای ترویج سبک زندگی و مکتب این شهید در دانشگاه‌ها و بین دانشگاهیان تشکیل شد.

 دکتر سید علیرضا سیدین افزود: این جبهه توسط شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی، سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، ناحیه بسیج دانشجویی استان با چشم انداز زمینه سازی تمدن نوین اسلامی، تبیین و ترویج گفتمان حاج قاسم و انتقام سخت علیه استکبار و خروج کامل آمریکا در منطقه تاسیس شده است.

وی با اشاره به ساختار جبهه مقاومت دانشگاهیان ادامه داد: ساختار این جبهه شامل شورای راهبردی و هسته‌های جبهه مقاومت دانشگاهیان است که این هسته‌ها از چندین کارگروه شامل کارگروه‌های شبکه‌سازی، ترویج، تدوین، تبیین و انتقام سخت تشکیل شده است.

للل

ببب

تتتت

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.