در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای و صنعت دفاعی کشور دکتر شهید محسن فخری‌زاده

استان خراسان رضوی
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی

در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای و صنعت دفاعی کشور دکتر شهید محسن فخری‌زاده

بسیج اساتید و کارمندان دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی ضمن عرض تسلیت شهادت این دانشمند عزیز به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم آن شهید عزیز و جامعه علمی کشور، حرکت سخیف صهیونست را محکوم می نماید.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شهادت این دانشمندان برجسته در راه آرمانهای بلند و الهی، به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشید و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزشهای معنوی دست یافتند. مقام معظم رهبری ۱۳۸۹/۱۱/۰۴

 

دست جنایتکار صهیونیسم جهانی بار دیگر غم جانکاهی را بر دل ملت شهید پرور ایران نهاد و دکتر محسن فخری زاده، مدیر و دانشمندی خدوم را به شهادت رساند. این حرکت ناجوانمردانه و مذبوحانه بار دیگر انگیزه‌ی دشمنان جمهوری اسلامی را که ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور است، افشاء و برملا کرد.

ایشان منشائ بسیاری از پیشرفتهای هسته ای،موشکی و یکی از پیشروان مبارزه با کرونا بودند، ایشان با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه‌های علمی موجبات تربیت دانشمندان جوان هسته ای و متعهد بودند که پس از سال‌ها مجاهدت های علمی توسط تروریست های بزدل به شهادت رسیدند.

ما یقین داریم که بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همت مضاعف دانشمندان و استادان و دانش پژوهان کشور و حضور جوانان در عرصه های  مختلف علمی، علیرغم تلاش دشمن این انگیزه‌ی خباثت آلود را ناکام خواهد گذاشت و اطمینان داریم خون پاک و مطهر ایشان سرمنشا رویش های بزرگی در نظام اسلامی خواهد شد.

 

بسیج اساتید و کارمندان دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی ضمن عرض تسلیت شهادت این دانشمند عزیز به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم آن شهید عزیز و جامعه علمی کشور، حرکت سخیف صهیونست را محکوم می نماید. همچنین آمادگی خود را برای حضور موثر در عرصه های علمی در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اعلام می نماید.

 

?بسیج اساتید و کارمندان

دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.