در محکومیت به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای ایران شهید دکتر محسن فخری زاده

استان خراسان رضوی
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان مشهد مقدس:

در محکومیت به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای ایران شهید دکتر محسن فخری زاده

️ما اساتید بسیجی از مسوولین امنیتی و انتظامی و قضایی خواهان پیگیری جدی، عوامل این ترور ناجوانمردانه تا حصول نتیجه هستیم.

متن بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان مشهد مقدس

بسم رب الشهدا والصدیقین

رسم دلاور مردان این سرزمین سرو قامتی و استواری است، و البته وعده الهی بر این است که خون نیز منشأ اثر خواهد شد.

دنیا بداند که "این فلات، پر از لشکر فخری زاده است" که از امروز،  برای گرفتن تقاص خون شهید، با یک لشکر قلم به دست روبه‌روست که با بی‌نهایت واژه سرخ، به افشای چهره  صهیونیستی خواهند پرداخت.

 

دنیا اگر به نقشه ایران درست بنگرد، خواهد فهمید که در این بیشه یک شیر خفته است و "دنیا بداند شیر بی عکس‌العمل نیست" که سخت است این عکس‌العمل که دشمن را از این "عمل" پشیمان می‌کند.

 

جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن، دانشمند هسته ای بیش از پیش نقاب نفاق از رخ مدعیان دروغین دموکراسی و مقابله با تروریسم برکشید و داعش‌پروران خون‌ریز را رسوا کرد تا سد‌های مقاومت را مستحکم‌تر سازد؛ و اینک بنا به وعده بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت روح‌الله هر مسلسلی قلم شده است تا به راه فتح قدس شریف و در راه ظهور منجی موعود، همگان هم‌قدم شویم و بنابراین ضمن محکوم کردن هرگونه جنایت تروریستی، شهادت استاد فرهیخته و دانشمند دلسوز را به حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و محور مقاومت و عموم آزادگان عالم و مردم ایران تبریک و تسلیت عرض نموده برای ایشان علو درجات از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

 

ما اساتید بسیجی، ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ عهد می‌بندیم برای عظمت این کشور و تا لحظه نابودی استکبار جهانی از پا ننشینیم و پشت سر پیشوای مسلمانان جهان انتقام خون به‌ناحق ریخته شده شهید دکتر محسن فخری زاده را بگیریم؛ و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

ما اساتید بسیجی از مسوولین امنیتی و انتظامی و قضایی خواهان پیگیری جدی، عوامل این ترور ناجوانمردانه تا حصول نتیجه هستیم.

کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان مشهد مقدس

99/9/7

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.