فرایند دعوت از این کاندیداها جهت حضور و ارائه برنامه ها در دانشگاه حکیم سبزواری به زودی اعلام می شود

استان خراسان رضوی
مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار :

فرایند دعوت از این کاندیداها جهت حضور و ارائه برنامه ها در دانشگاه حکیم سبزواری به زودی اعلام می شود

با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و امیدآفرینی در جامعه و ضرورت افزایش میزان مشارکت مردم، کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار زمینه حضور داوطلبان انتخابات در مجلس شورای اسلامی را در فضایی صریح، علمی و دانشگاهی فراهم کرده است تا با ارائه برنامه‌های خود پاسخگوی مطالبه‌های دانشجویی نیز باشند.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید خراسان رضوی مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار گفت: با پایان مهلت دریافت پاسخ‌های مکتوب کاندیداهای انتخابات مجلس، فرایند دعوت از این کاندیداها جهت حضور و ارائه برنامه ها در دانشگاه حکیم سبزواری به زودی اعلام می شود.

دکتر امین کوشکی اظهار داشت: تا پایان وقت اداری امروز ۱۰ داوطلب پاسخ های خود  را به سوالات مطرح شده توسط تشکل های دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری  ارسال کرده اند .

 مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار افزود: قرار است در نشستی با حضور نمایندگان این کاندیداها، قرعه کشی جهت مشخص شدن زمان حضور و ارائه برنامه توسط داوطلبان مشخص شود.

 وی گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و امیدآفرینی در جامعه و ضرورت افزایش میزان مشارکت مردم، کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار زمینه حضور داوطلبان انتخابات در مجلس شورای اسلامی را در فضایی صریح، علمی و دانشگاهی فراهم کرده است تا با ارائه برنامه‌های خود پاسخگوی مطالبه‌های دانشجویی نیز باشند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.