دانش آموزان افسران جهاد تبیین هستند و مدرسه خط مقدم جهاد تبیین است.

استان خراسان رضوی
حضور دکتر شادنیا جانشین کانون بسیج اساتید سبزوار در جمع والدین دانش آموزان:

دانش آموزان افسران جهاد تبیین هستند و مدرسه خط مقدم جهاد تبیین است.

کار تبیین مطالبه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و در این کار به والدین بایستی به دنبال ایجاد شرایط مطلوب و فراهم کردن موقعیتی مطلوب برای گره گشایی و رفع موانع موجود در کمترین زمان باشند.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید خراسان رضوی جانشین کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار با حضور در دبستان دخترانه دوره اول امام حسین(ع) و در جمع والدین دانش آموزان با گرامیداشت ایام مبارک ماه شعبان بیان داشت که دانش آموزان افسران جهاد تبیین هستند و مدرسه خط مقدم جهاد تبیین است.

   دکتر شادنیا با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در مدارس گفت : کار تبیین مطالبه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و در این کار  والدین بایستی به دنبال ایجاد شرایط مطلوب و فراهم کردن موقعیتی مطلوب برای گره گشایی و رفع موانع موجود در کمترین زمان باشند.

 وی با بیان اینکه جهاد تبیین نقش بسزایی در شرایط بحرانی جامعه داشته و همواره با اقدامات اثربخش روی صحنه ظاهر شده است؛ خاطرنشان کرد: تشکیل نشست‌های بصیرتی روشنگری و ایجاد بصیرت به طور ویژه باید در دستور کار قرار گیرد و در نخستین گام ظرفیت های زیاد ایجاد شده در نظام اسلامی را باید شناخت و به دیگران نیز گفته شود. ایشان رعایت اصل عفاف و حجاب را با توجه به هجمه های مختلف دشمن از نکات مهم دیگری عنوان کردند که خانواده ها باید از آن حراست کنند.


گفتنی است در حاشیه این نشست ایشان به تعدادی از خانواده های معزز دانش آموزان به مناسبت اعیاد شعبان هدایایی اهدا  نمود .

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.