بیست و یکمین نشست هم اندیشی استادان دانشگاه فرهنگیان با عنوان فجر انتخاب برگزار شد.

استان خراسان رضوی
سخنرانی حجت‌الاسلام نخاولی از اساتید حوزه و دانشگاه:

بیست و یکمین نشست هم اندیشی استادان دانشگاه فرهنگیان با عنوان فجر انتخاب برگزار شد.

حجت الاسلام نخاولی با سیر قرآنی شکل گیری صهیونیست و ریشه های دشمنی آنان با ایران اسلامی، شرکت در انتخابات را در راستای مواجه با خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم به عنوان دشمنان دیرینه اسلام، یک تکلیف شرعی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید خراسان رضوی بیست و یکمین نشست هم اندیشی استادان این دانشگاه با عنوان فجر انتخاب روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام نخاولی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.  
در این نشست که از سوی مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان، بسیج اساتید و دفتر هم اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان  برگزار گردید، حجت الاسلام نخاولی با سیر قرآنی شکل گیری صهیونیست و ریشه های دشمنی آنان با ایران اسلامی، شرکت در انتخابات را در راستای مواجه با خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم به عنوان دشمنان دیرینه اسلام، یک تکلیف شرعی برشمرد، 
ایشان با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر علیه ایران اسلامی از جمله تحریم گفت: آیا جای سوال ندارد که چرا ایران در واردات دارو تحریم است اما واردات لوازم آرایشی تحریم نیستیم؟ ایشان در ادامه ملاک‌های یک انتخاب برتر را برشمرد و در پایان به برخی از پرسشهای استادان پاسخ داد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.