دیدار با خانواده جوان ترین شهید شهرستان سرخس

استان خراسان رضوی
به همت بسیج اساتید شهرستان سرخس:

دیدار با خانواده جوان ترین شهید شهرستان سرخس

شهدا از جان عزیزشان گذشتند تا ما امروز در امنیت باشیم و به مسئولیت های خودمان به خوبی عمل کنیم، اما خانواده شهدا از عزیزتر از جانشان که فرزندانشان بودند گذشتند و لذا ما خودمان را مدیون خانواده محترم شهدا و ایثارگران میدانیم.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید خراسان رضوی  به مناسبت سالگرد شهادت شهید محمد علی عطایی و سی و هفتمین سالگرد پیروزی عملیات غرور آفرین کربلای ۵، جمعی از اساتید کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سرخس، به همراه کارکنان و جمعی از دانشجویان با خانواده جوان ترین شهید شهرستان سرخس دیدار کردند.
 در این جلسه که با روایتگری یادگار دفاع مقدس حاج آقای خواجوی انجام شد، مهندس ربانی مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان سرخس گفت: شهدا از جان عزیزشان گذشتند تا ما امروز در امنیت باشیم و به مسئولیت های خودمان به خوبی عمل کنیم، اما خانواده شهدا از عزیزتر از جانشان که فرزندانشان بودند گذشتند و لذا ما خودمان را مدیون خانواده محترم شهدا و ایثارگران می دانیم.
 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.