نظارت‌ ستادی سازمان بسیج اساتید کشور از مرکز نهضت استادی بسیج استان خراسان رضوی

استان خراسان رضوی
با حضور دبیر اشراف بسیج اساتید:

نظارت‌ ستادی سازمان بسیج اساتید کشور از مرکز نهضت استادی بسیج استان خراسان رضوی

در این جلسه به اجرای نقش امامت اقشار بسیج اساتید و اهمیت اشراف و انعکاس اخبار و گزارش عملکرد اقدامات صورت گرفته را عامل پیشرفت و برطرف‌کننده ابهامات و اشکالات در مأموریت های نهضت استادی بسیج دانستند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی اولین مرحله از نظارت ستادی دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰  از کانون بسیج اساتید دانشگاه تربت حیدریه صورت گرفت.

 این جلسه با حضور دبیر اشراف بسیج اساتید کشور ، مسئولین بسیج اساتید استان و نیز اعضای شورای کانون تربت حیدریه برگزار گردید .

ابتدا حسن  فتحی رییس دانشگاه تربت حیدریه ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه از اقدامات و عملکرد کانون بسیج اساتید تربت حیدریه تشکر و قدردانی نمود.

سپس احسان عظیمی راد  مسئول کانون گزارشی از فعالیت ها و اقدامات کانون از ابتدای سال تا کنون ارائه کرد و نیز در خصوص نحوه  ارتباط و  هم افزایی مطلوب و موثر بسیج اساتید با ارکان و مسئولین شهرستان تربت حیدریه توضیحاتی را ارائه نمود.

لل

و بعد حسین شریفی دبیر اشراف بسیج اساتید کشور ضمن تشکر ازفعالیت ها و هم افزایی رده های بسیج در شهرستان تربت حیدریه،  با توجه به اقدامات صورت گرفته در این کانون استادی( از جمله ارتباط مستمر با بسیج دانشجویی و بسیج کارمندان) ، نسبت به اجرای نقش امامت اقشار بسیج اساتید ابراز امیدواری کرد و نیز  به اهمیت اشراف اشاره کرده و انعکاس اخبار و گزارش عملکرد اقدامات صورت گرفته را عامل پیشرفت و برطرف‌کننده ابهامات و اشکالات در مأموریت های نهضت استادی بسیج دانست.

ییی

در پایان علیرضا صبوری جانشین بسیج اساتید استان،  ضمن تشکر از حضور دبیر اشراف سازمان در کانون بسیج اساتید شهرستان تربت حیدریه، بر ارتقاء سطح کیفی برنامه ها و افزایش اثربخشی در جامعه تاکید نمود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.