جلسه طرح استاد ومسجد برگزار شد.

استان خراسان رضوی
به همت بسیج اساتید خراسان رضوی:

جلسه طرح استاد ومسجد برگزار شد.

در این جلسه پیشنهاداتی برای استمرار طرح ارائه از جمله ضرورت پیش بینی موارد انگیزشی برای استمرار طرح، پیش قدم شدن اساتید در ارتباط گیری با مسجد و تخصصی محور نمودن حضور اساتید در مساجد و تدوین بسته تخصصی در مناسبت ارائه شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی جلسه طرح استاد و مسجد با حضور مسئولین سازمان و مناطق امور مساجد مشهد برگزار گردید.

 در این جلسه  ابتدا محمد علی رضایی کرمانی رییس مجمع بسیج اساتید استان  اشاره ای به اقدامات انجام شده طرح ازجمله حضور اساتید در مساجد در ایام انتخابات، مشاوره کنکور و طرح شهید چمران و حضور اساتید منتخب به مناسبت هفته دفاع مقدس در مساجد اشاره نمود.

 سپس محسن  هوشمند  مدیر فرهنگی بسیج اساتید استان  گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در مناطق امور مساجد مشهد ارائه نمود.

همچنین علیرضا عابدی سر آسیا معاون فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید استان پیشنهاداتی برای استمرار طرح ارائه  از جمله ضرورت پیش بینی موارد انگیزشی برای استمرار طرح،  پیش قدم شدن اساتید در ارتباط گیری با مسجد و تخصصی محور نمودن حضور اساتید در مساجد و تدوین بسته تخصصی در مناسبت ارائه داد.

در ادامه حجت الاسلام رفعتی و حجت الاسلام محمدی مسائل مرتبط با امامان جماعت و همکاری مساجد را بیان نمودندو  در پایان بر برنامه ریزی منسجم و هدفمند  برای طرح  استاد و مسجد در دستور کار قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.