برنامه میز مشاوره و راهنمایی رایگان کنکور سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

استان خراسان رضوی
به همت سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی:

برنامه میز مشاوره و راهنمایی رایگان کنکور سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

این برنامه از تاریخ 13 الی 16 مرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور اساتید برجسته مشاوره دانشگاهها در مساجد منتخب شهر مشهد و با اولویت مناطق کمتر برخوردار برگزار می گردد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی  بسیج اساتید خراسان رضوی در راستای سیاست اجتماعی سازی فعالیت های بسیج برنامه میز مشاوره و راهنمایی رایگان کنکور سال 1400 را بسیج اساتید استان خراسان رضوی با همکاری معاونت علمی پژوهشی سپاه امام رضا(علیه السلام) و  برخی از اقشار بسیج و  با هماهنگی مرکز رسیدگی به  امور  مساجد استان خراسان رضوی   از تاریخ 13 الی 16 مرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور اساتید برجسته مشاوره  دانشگاهها در مساجد منتخب شهر مشهد و با اولویت مناطق کمتر برخوردار برگزار می نماید.

ییی

همچنین برای آن دسته از داوطلبین که امکان مراجعه حضوری ندارند مشاوره مجازی  را نیز پیش بینی نموده است .

در این برنامه '  اساتید بسیجی در 13 مسجد و مکان مشخص شده ' برای مشاوره حضور می یابند و همچنین این برنامه در شهرستانهای نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، قوچان، سبزوار،کاشمر و تایباد بصورت همزمان انجام می گردد.

یییننببببببب

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.