مصاحبه دکتر مهدی جباری مدیر اجرایی برنامه مشاوره و راهنمایی انتخاب رشته رایگان کنکور سراسری سال 1400

استان خراسان رضوی
به همت بسیج اساتید خراسان رضوی:

مصاحبه دکتر مهدی جباری مدیر اجرایی برنامه مشاوره و راهنمایی انتخاب رشته رایگان کنکور سراسری سال 1400

امسال هم در 13 مسجد در شهر مشهد با تمرکز در مناطق کم برخوردار، این برنامه اجرا خواهد دکتر شد.ضمنا در شهرستانهای نیشابور، قوچان، گناباد، تربت حیدریه،سبزوار، کاشمر و تایباد نیز این برنامه اجرا خواهد شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی دکتر مهدی جباری در مصاحبه با برنامه زنده  شب شرقی صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی هر ساله در زمان برگزاری کنکور سراسری برنامه هدایت و مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری را اجرا می نماید، امسال هم در 13 مسجد در  شهر مشهد با تمرکز در مناطق کم برخوردار، این برنامه اجرا خواهد  شد.ضمنا در شهرستانهای نیشابور، قوچان، گناباد، تربت حیدریه،سبزوار، کاشمر و تایباد  نیز این برنامه اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد:اولین قدم در انتخاب رشته موفق این است که ما اطلاعات کافی در خصوص رشته ایی که می خواهیم انتخاب کنیم  داشته باشیم و براساس علایق و سلایق و همچنین توانمندهایمان بتوانیم اولویت بندی خوبی درانتخاب رشته داشته باشیم.

و اینکه بعد اعلام نتایج اولیه کنکور مکان و زمان مشاوره از طریق نام افزار شاد، صداو سیما و مساجد محلات اطلاع رسانی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.