انتصاب رئیس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد

استان خراسان رضوی
با حکم رئیس سازمان بسیج اساتید صورت گرفت؛

انتصاب رئیس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد


با حکم رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، وحید آرایی به سمت رئیس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد منصوب شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، طی حکمی از سوی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌­ها، مراکز آموزش‌عالی و پژوهشی کشور، وحید آرایی به عنوان رئیس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد منصوب شد.

وحید آرایی دانش آموخته دکترای علوم سیاسی با گرایش سیاستگذاری عمومی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و توانمندی­‌های علمی و اجرایی جنابعالی و بنا به پیشنهاد مسوول بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون­‌های دانشگاه آزاد اسلامی، به موجب این حکم به عنوان "رئیس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد" کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منصوب می­شوید.

امید است با توکل بر ایزد منان و توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نیز فرامین و منویات مقام معظم رهبری (مدظله­‌العالی)، با برنامه‌­ریزی منسجم و بهره­‌گیری از توان و تخصص اساتید و نخبگان دانشگاهی در زمینه مسأله­‌شناسی تحلیلی، سیاست‌­پژوهی و تولید بسته­‌های سیاستی ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد برای کمک به سیاستگذاری دستگاه‌­های نظارتی و اجرایی کشور موفق و مؤید باشید».

گفتنی است، به استناد بند 7 ماده 3 آیین‌­نامه تشکیل بسیج اساتید دانشگاه‌­ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور (مصوب 27/9/1380 شورای عالی انقلاب فرهنگی)، آیین‌نامه تأسیس و راه‌­اندازی اندیشکده­‌های راهبردی سازمان بسیج اساتید کشور در سال 1397 تصویب و ابلاغ شده که بر اساس ماده 4 این آیین‌­نامه، اندیشکده مجموعه­ بهم پیوسته‌­ای از استادان بسیجی و سایر پژوهشگران دانشگاهی است که در حوزه­‌های رصد، پایش و بررسی مسایل و معضلات کشور/استان به ایده­‌پردازی، سیاستگذاری و برنامه‌­ریزی پرداخته و نسبت به یافته­‌های خود به مطالبه­‌گری می­‌پردازد. اندیشکده از نظر سیاست­‌ها تحت پوشش سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌­ها، مراکز آموزش‌عالی و پژوهشی کشور، از نظر ارتباطات اداری تحت پوشش کانون­‌های بسیج اساتید دانشگاه و از نظر علمی- پژوهشی مجاز به برقراری ارتباط با دیگر مؤسسات و سازمان­‌های علمی و پژوهشی است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.