جلسه طرح استاد و مسجد

استان خراسان رضوی
به همت بسیج اساتید خراسان رضوی

جلسه طرح استاد و مسجد

لیست بروز رسانی شده اساتید علاقه مند به تفکیک کانون های بسیج اساتید مشخص و نظر مدیران کانون ها نیز به صورت شفاهی گرفته شود و در صورت تایید نهایی، جهت تماس در اختیار مسئول مناطق ۲ و ۳ قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید خراسان رضوی جلسه  دوم کارشناسی طرح استاد و مسجد امروز پنج شنبه  13آذر 1399 ساعت 7صبح با حضور دکتر عابدی سرآسیا معاون فرهنگی و دکتر رضایی کرمانی مسئول کارگروه استاد و مسجد بسیج اساتید استان و همچنین حجت الاسلام رفعتی  و حجت الاسلام محمدی مسئول مناطق ۳ و ۲ اداره مساجد مشهد در بسیج اساتید برگزار گردید.

در این جلسه  ابتدا دستورالعمل جدید روش جاری طرح استاد و مسجد ارسالی از بسیج اساتید کشور طرح و بررسی شد. در ادامه لیست بروز رسانی شده اساتید علاقه مند به همکاری در مساجد  محلات  مناطق ۲ و ۳ قرائت و  مناطق آن مشخص شد.

در پایان مقرر شد لیست بروز رسانی شده اساتید علاقه مند به تفکیک کانون های بسیج اساتید مشخص و نظر مدیران کانون ها نیز به صورت شفاهی گرفته شود و در صورت تایید نهایی، جهت تماس در اختیار مسئول مناطق ۲ و ۳ قرار گیرد.

همچنین مقرر شد جلسه مجازی با حضور اساتید طرح استاد و مسجد نیز برگزار گردد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.