در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای و صنعت دفاعی کشور دکتر شهید محسن فخری‌زاده

استان خراسان رضوی
در بیانیه کانون بسیج اساتید نیشابورمطرح شد:

در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای و صنعت دفاعی کشور دکتر شهید محسن فخری‌زاده

بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه نیشابور پاسخی قاطع به این ددمنشی رژیم سفاک، اشغالگر و جعلی صهیونیستی و همدستان اروپایی-آمریکایی اش و دیگر آمران و ایادی آن ها در اجرای این حرکت مذبوحانه، که ناشی از ضعف و حقارت آن ها می باشد را خواهان است. باشد که با نشان دادن واکنشی قوی، دشمن را حقیر نماییم.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان به ایشان روزی می‌دهند.

خبر شهادت مظلومانه یکی از نخبگان برجسته این کشور، جناب آقای دکتر محسن فخری زاده، قلوب ملت ایران را بیش از پیش جریحه‌دار نموده و ایران اسلامی بار دیگر در سوگ یکی از مجاهدان غیور و فرزندان عزیز خود نشسته است. این همان منطق مستکبران فرومایه است که برای جلوگیری از پیشرفت روز افزون علم و صنایع دانش بنیان کشور، دست آلوده خود را به خون دانشمندان و عزیزان ملتمان آلوده می‌کنند. 

ملت قهرمان و مجاهد ایران در طول سال‌های گذشته، ثابت کرده است که اینگونه اقدامات کور و باطل تروریستی، هیچ خللی در اراده راسخ آنان ایجاد نخواهد کرد و همچون همیشه، سربلند و پرشکوه، دست از آرمان‌های استکبارستیز خود برنخواهد داشت و پاسخ  قاطع و کوبنده خود را خواهند داد. بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه نیشابور، ضمن محکوم نمودن این ترور ناجوانمردانه، شهادت دانشمند انقلابی را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و حضرت امام خامنه ایی (مدظله العالی) تسلیت عرض می نماید. 

امید است آنانی که در راه و مسیر اشتباه در این انقلاب گام بر می دارند هرچه زودتر از خواب غفلت خود بیدار شده و مصداق آیه " اِهدِنَا الصِّراطَ المُستَقیم‌"، راه درست را انتخاب نمایند و در عمل پیرو واقعی ولایت و رهبر مسلمین، حضرت امام خامنه ایی (مدظله العالی)، قرار گیرند. جامعه دانشگاهی و بسیجی کشور، با عزمی راسخ به راه خود در مسیر کسب علم و دانش ادامه خواهد داد و برای درخشش نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی زمینه‌های علمی، نظامی، سیاسی و اجتماعی لحظه ای آرام نخواهد نشست. 

بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه نیشابور پاسخی قاطع به این ددمنشی رژیم سفاک، اشغالگر و جعلی صهیونیستی و همدستان اروپایی-آمریکایی اش و دیگر آمران و ایادی آن ها در اجرای این حرکت مذبوحانه، که ناشی از ضعف و حقارت آن ها می باشد را خواهان است. باشد که با نشان دادن واکنشی قوی، دشمن را حقیر نماییم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.